אברמוביץ וששון. חילופי שלטון. צילום: אלי נאמן

מי הצליח להחליף את מוטי ששון בשלטון?

בלי בחירות וללא קמפיינים, ראש עיריית חולון פינה היום את כסאו במסגרת יום חילופי השלטון

פורסם בתאריך: 19.3.18 16:31

חברי מועצת הנוער העירונית בחולון החליפו היום (שני) בתפקידיהם את בכירי העירייה, במסגרת יום חילופי שלטון השנתי שמתקיים כחלק מחודש הנוער.

בני הנוער ומנהלי העירייה פתחו את הבוקר במפגש באולם מועצת העיר, במהלכו צפו בסרטון שסיכם את פעילות המועצה בשנה החולפת. לאחר מכן, המשיכו לעבודה משותפת במשרדי העירייה, במהלכה התחלפו נושאי התפקידים במועצת הנוער עם נושאי התפקידים המקבילים בעירייה.

חברי מועצת הנוער ובכירי העירייה. צילום: אלי נאמן

כך למשל, הצטרפה שקד אברמוביץ, יו"ר מועצת הנוער העירונית, למוטי ששון, ראש העיר, ולמדה ממנו דבר או שניים על ניהול של עיר. מטרת היום היא להדק את הקשרים שבין העירייה לבין מועצת הנוער ולעודד את המשך העשייה למען בני הנוער בחולון.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בתוך כך, חודש הנוער, שמתקיים בחולון בימים אלה עם שפע של אירועים ופעילויות, זוכה להיענות רבה בקרב בני הנוער שמצביעים ברגליים. חודש הנוער הוא הרחבה של שבוע הנוער שהתקיים מדי שנה בחולון, וזאת על מנת לאפשר פריסה גדולה יותר של אירועים ופעילויות ברחבי העיר. אירועי החודש מאורגנים בידי מחלקת הנוער בעיריית חולון, בשיתוף עם רשת קהילה ופנאי.

בין האירועים והפעילויות: מופע סטנד-אפ של הדר לוי והרצאה של לימור סימון לאמהות ולנערות; סדנת העצמה ודימוי נשי דרך סטיילינג עם גאלה רחמילביץ'; פרלמנט הילדים העירוני התארח במועצת הנוער העירוני לפעילות ושיח מנהיגות משותף; הרצאה בנושא גזענות עם העיתונאי ברהנו טגניה; מפגשי העצמה וסדנאות אמן בשכונות – שגיא ברייטנר, ג'ורדי, ישראל אטיאס ושלומי קוריאט; מסיבה לנוער במועדון השברולט עם עידו בי וצוקי.

כמו כן, נערך הבוקר, לראשונה, כנס עירוני בנושא אמנויות הבמה ללהקות הנוער בעיר מבתי הספר וממסגרות החינוך הבלתי פורמאלי. הכנס, שהתקיים במרכז שטיינברג, אורגן בידי מחלקת הנוער, בשיתוף מועדון השברולט, ובמסגרתו השתתפו בני הנוער בסדנאות  עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ולקינוח – נהנו מסדנת אמן עם הזמר עידן עמדי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאלה לך הבייתה XXX

    חבל שזה היה רק ליום אחד. צריך להחליף את הבכירים בעירייה הזו לצמיתות. אין ספק שבני נוער יעשו עבודה יותר טובה מאלה שמכהנים עכשיו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר