צפו: אלימות והרס בגן הילדים בחולון

חשיפת חברת החדשות גילתה: גן שבו הגננות והסייעות סובלות ממקרי אלימות קשים, שבשיאם מרד מצד הילדים

פורסם בתאריך: 12.11.18 18:21

לפני מספר ימים הושחת גן ילדים בחולון על ידי ילדי הגן תוך כדי הפגנת אלימות כלפי הצוות החינוכי. כך נחשף היום בחברת החדשות על ידי בכתבת יעל אודם. על פי הדיווחים, לא מדובר באירוע האלים הראשון בגן, אלא כחלק מסדרה של אירועים שהופנו כלפי הגננות והסייעות, וכוללת גם אגרופים וקללות.



מעדויות עולה כי בשלוש השנים האחרונות מדי שנה התחלפה הגננת, בגן המונה 34 ילדים. לדברי הגננת הנוכחית אירועי היום הזה לא היו שונים בהרבה מאירועים אחרים שקדמו לו. היא סיפרה בראיון לחברת החדשות כי קבוצה גדולה של ילדים החלה להשתולל ולעלות על שולחנות ולהשליך חפצים עד שנוצר כאוס בגן. היא תיארה את האירוע כ"מרד אסירים". עוד סיפרה באותו ראיון כי באותו יום היא סבלה מכאבים בגבה, לאחר שספגה מכה מאחת הילדות בגן רק כמה ימים קודם לכן. לאחר שלא הצליחה להשתלט על הילדים, צילמה הגננת תמונות מהגן שהושחת ושלחה אותן אל הורי הילדים וביקשה מהם לבוא ולקחת אותם.

כך תועד הגן לאחר ההרס:

 

בעקבות המקרה הקיצוני הסתדרות המורים התערבה במקרה, וציינה כי רוב הילדים בגן סובלים מקשיים שונים. כאשר חלק מההורים, טוענים בהסתדרות, מסרבים לשלוח את הילדים למסגרות חינוכיות מתאימות. כמו כן, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, פנתה במכתב חמור לעירייה ולמשרד החינוך שבו דרשה מציאת מסגרות חלופיות לילדים או הוספת כוח אדם לגן. "לא נסכים לכך שגננת מסורה תשלם מחיר פיזי ונפשי בשל אוזלת יד של המערכת ובשל רפיסותה מול ההורים. אם הדברים לא יתוקנו מיד – נאלץ להשבית את הגן", ציינה בן דויד.

במשרד החינוך הודיעו בעקבות החשיפה של חברת החדשות כי כבר בקרוב יתוגבר הגן באנשי מקצוע נוספים שילוו את צוות הגן וינסו לתת מענה לבעיות האלימות. "אנשי המקצוע הללו יהוו חלק ממערך הגן עד אשר תובטח שגרת לימודים ואקלים ראוי לכל הילדים", כך הבטיחו במשרד החינוך.

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר