צילום אילוסטרציה

המשטרה חוקרת: תלמיד כיתה ג' בחולון הוכה והושפל על ידי מורה וחבריו לכיתה

מורה משכה ועיקמה את ידו של התלמיד והורתה לחבריו להוציאו בכוח מהכיתה. אחרי שנגרר על הרצפה ובגדיו נקרעו, סגרה מאחוריו את הדלת. הוריו של הילד מספרים על הטראומה

פורסם בתאריך: 26.2.19 09:39

תלמיד כיתה ג' בחולון הוכה על ידי מורה ובהוראת אותה המורה נגרר בכוח על ידי חבריו לכיתה כשהוא מושפל לעיני שאר התלמידים. ההורים הגישו תלונה למשטרה והמקרה נמצא בבדיקת משרד החינוך והמשטרה.

אביו של תלמיד כיתה ג' בבית ספר יסודי בחולון סיפר ל"השקמה-חולון" על הטראומה הקשה שעבר בנו – כיצד הוכה על ידי מורה בבית הספר, נגרר על הרצפה בהוראת המורה והושפל מול חבריו לכיתה.

וכך תיאר האב: "לפני מספר שבועות אשתי באה לאסוף את ילדינו מבית הספר. היא מצאה אותו בסערת רגשות ממרר בבכי ולאחר שנרגע מעט סיפר לה כי הוכה על ידי מורה וילדים מהכיתה".

בהמשך התברר כי בשעות הבוקר, בעת שהתקיים שיעור מוזיקה, המורה ביקשה להוציא את התלמיד מהכיתה וכשביקש לדעת מדוע, המורה למוזיקה קראה למורה נוספת כדי שתוציא אותו מהכיתה. זו הפעילה עליו כוח תוך שהיא מעקמת לילד את היד, ומשלא הצליחה להוציאו, קראה המורה לשני תלמידים וביקשה מהם להוציא אותו בכוח מהכיתה. הילדים עשו כדבריה וגררו אותו בכוח על הרצפה אל מול עיני כל הילדים בכיתה, תוך שהמכנסיים וחולצתו של התלמיד נקרעים. לאחר שהתלמיד הוצא מהכיתה, המורה למוזיקה נעלה את דלת הכיתה כדי שלא יוכל לחזור אליה.

אביו של התלמיד שהוכה ונגרר על הרצפה ציין כי "מיד לאחר ששמענו את סיפורו של בננו, ביררנו את הנושא מול תלמידים בכיתה שאישרו את הפרטים. בהמשך, המורה שהיכתה את בני התקשרה להתנצל וניסתה לייפות את הסיפור. כשהבנתי שבבית הספר לא מתכוונים לעשות דבר ולטייח את המקרה, פנינו לתחנת המשטרה והגשנו תלונה. בינתיים, המפקחת שוחחה איתנו והמורה הושעתה לשבוע".



האב מספר כי מאז המקרה החל בנו לגמגם ולהרטיב בלילות. "לילד שלנו נגרמה טראומה חמורה שבגינה נאלצנו להעביר אותו בית ספר. מה שיותר חמור הוא שנודע לנו שהמורה חזרה ללמד בבית הספר. אנו מתכוונים למצות את כל ההליכים עם אותה מורה, כולל הגשת תביעה אזרחית. לילד שלנו נגרמה טראומה שספק אם יצליח להתגבר עליה".

מעיריית חולון נמסר: "הנושא ידוע ומטופל במינהל החינוך העירוני ונמצא בבדיקת משרד החינוך והמשטרה". ממשטרת ישראל נמסר כי "עם הגשת התלונה פתחה משטרת ישראל בחקירה שעדיין מתנהלת בימים אלה".

מדובר מחוז תל אביב במשרד החינוך אבי קצובר נמסר: "מדובר במקרה חמור שהועבר לטיפול משמעתי במשרד החינוך וזאת במקביל לחקירת משטרה המתקיימת בנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ח.

    לצערי היום ההורים משתמשים בילדים שלהם ככלי מיקוח להשגת כסף.במערכת ..במקרים שפורסמו לאחרונה בביהס בחולון ואף הורים רצים לפייס לכלי תקשורת השונים.
    וחבל…מראים את המורים כמפלצות וכאילו לילדים נוצרו טראומות איומות. צריך לבדוק אם אכן באמת זה קרה כפי שההורה מדווח ואם לא אז להוקיע תהורים הללו.
    יש מקרים שאכן צריך לטפל ואכן קרו אבל יש מצבים שהורים מחפשים כלי ניגוח נגד .המערכת .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר