הסטודנטיות של תלפיות בחולון מלמדות את ילדי הגיל הרך בעיר

המכללה האקדמית לחינוך תלפיות בחולון החלה לאחרונה במיזם ייחודי המשלב בין קהילת הגיל הרך בעיר לבין המכללה וכולל ביקור מודרך בספריה

פורסם בתאריך: 28.3.19 13:04

המכללה האקדמית לחינוך תלפיות בחולון החלה לאחרונה במיזם ייחודי המשלב בין קהילת הגיל הרך בעיר לבין המכללה וכולל ביקור מודרך בספריה וחשיפת הילדים לשיטות הלימוד החדשניות הנלמדות במכללה על ידי הסטודנטיות.

את הרעיון למיזם הקהילתי-חברתי הגתה מנהלת הספריה במכללת תלפיות רחל זיתון, וסייעה להוציאו אל הפועל המרצה נטלי צעירי. לאחר כמה שבועות של הכנה מוקדמת, אישורים מן הגורמים המוסמכים בעירייה וישיבות משותפות לצוותי המכללה וצוות הגן, הגיעו למכללה ילדי החינוך המיוחד מגן "ירקון" הסמוך למכללה, בניהולה של הגננת אדמית בן איתן.

הילדים ביקרו בספריית המכללה ושמעו את הסיפור "שלושת הפרפרים" שהוצג בפניהם באמצעות אמצעי המחשה מגוונים על ידי הסטודנטיות לגיל הרך. לאחר מכן, ירדו הילדים ל"חדר דעת" והכינו יצירה בעקבות הסיפור בהנחייתן של חברות סגל המכללה  ובעזרת הסטודנטיות.



הילדים, הגננת, הסייעות, הסטודנטיות והמרצים התגייסו למשימה ונהנו מאוד מהחוויה.  "אנו תקווה, כי פעילות זו תהיה פתיח לפעילויות רבות נוספות שמסלול הגיל הרך יקיים בין כתלי המכללה, בשיתוף עם גני ילדים בעיר חולון", ציינה ד"ר מיכל שרייבר, ראש המסלול לגיל הרך.

ראש המכללה לחינוך תלפיות, בנימין בהגון, הוסיף: "מטרת העל של המחנך היא לצאת החוצה, להביט אל הסובב אותו ולפעול לקידומו ופיתוחו. אני שמח על שיתוף הפעולה החשוב עם אנשי מחלקת החינוך לגיל הרך בעיריית חולון ועל הזדמנות שניתנה לנו לעבוד יחד למען הילדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר