בית ספר ישורון

הורים מביה"ס ישורון: "כופים עלינו הפרדה דתית בין הבנים לבנות"

הורים שילדיהם עולים לחטיבה טוענים שמערכת החינוך בחולון שולחת את הבנים לישיבה והבנות לאולפנא, למרות שהם מאמינים בחינוך דתי משולב

פורסם בתאריך: 18.7.19 11:49

הורי תלמידי כיתות ו' מבית הספר ישורון בחולון שילדיהם עתידים לעלות לחטיבות העליונות השונות בעיר, התבשרו לאחרונה שכל בתי הספר של החטיבות והתיכונים לא מתאימים לטענתם לזרם הממלכתי דתי הנהוג בחינוך מעורב של בנים ובנות. נציגת ההורים של בביה"ס ישורון, מירי שם טוב אמרה כי "אנחנו לא רוצים להפריד את הילדים שלנו. בחולון האפשרות היחידה שניתנת לנו היא שהבנות ילכו וילמדו באולפנא והבנים בישיבה. כי נכון להיום, לא קיים בית ספר תחת העירייה התואם לאורח חיינו".



שם טוב הוסיפה כי "פנינו פעמים רבות לאגף החינוך בעיריית חולון על מנת שבקשתינו תיענה, אך לא זכינו לשום תגובה בנושא, חוץ מכך שהערעור שלנו נדחה". לדבריה, "אנחנו לא מבינים מדוע לא פועלים לפי חוזר מנכ"ל של משרד החינוך, שאומר באופן ברור, שאנחנו יכולים לשלוח את ילדינו לבית ספר התואם את אורח חיינו והשקפת עולמנו וזאת כהמשך ללימודים בבית הספר משנים קודמות".

בעקבות כך, ביקשו הורי התלמידים להתחיל את שנת הלימודים הבאה בבית ספר מקווה ישראל בחולון, אך נתקלו בסירוב מוחלט של עיריית חולון ובתוך כך פנו למשרד החינוך שיעזור אף הוא בנושא. שם טוב טענה כי "ביקשנו שנתחיל את השנה הבאה בבית ספר מקווה ישראל התואם לילדינו, בבית ספר באווירה כפרית וחקלאית עם חיבור לטבע ולבעלי חיים וזאת לצד לימודי חקלאות והלכה, לימודי קודש ברוח דתית מכילה, הנותנת מענה לצרכיי ילדינו מבחינה לימודית, חברתית ודתית. אנו מאמינים כי אופי בית הספר מתאים ונכון לילדינו".

שם טוב שמצייגת את הוריי תלמידי כיתות ו' טוענת שיש תקדים, כך לדוגמא בשנה שעברה מספר רב של תלמידים מהזרם הדתי נרשמו ונקלטו לבית ספר מקווה ישראל.

"בשנת תשע"ט קיבלו ההורים שרשמו ילדיהם לכיתה ז' אישור ממחלקת החינוך להירשם בבית הספר הדתי –המעורב, מקווה ישראל,  לאור חוזר מנכ"ל, כך שזהו תקדים מבחינתנו, ואנו לא שונים", אמרה שם טוב. היא הוסיפה כי "ידוע לנו מההורים הרבים בבתי הספר היסודיים בעיר, כי ישנם הורים המוציאים ילדיהם ללמוד מחוץ לעיר, ובאישור וגם לבתי ספר הנוספים במקווה ישראל. ההכנות לבית הספר נתקעו. אנחנו רוצים לקנות ספרים ולהתכונן לבית הספר אבל אף אחד לא חוזר אלינו עם תשובות ברורות, אנחנו מרגישים שמזלזלים בנו".



מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בחולון יש מענה הולם לתלמידי החינוך הממלכתי דתי ולא ניתן לתת מענה לכל תת זרם דתי".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "בעיר חולון יש את כל מגוון החינוך הממלכתי דתי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו ראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוח

    שאין רבנים יוצאים נגד העליזים ובביתם חיים אם נשים ובנות מטיילים יחד טסים יחד בערב שבת מסבים ובחגים לשולחן יחד, גברים דתיים עורכים קניות אם נשותיהם ובנותיהם. המחזיר בתשובה הציג בטלויזיה את אישתו יחד איתו בבית-כאשר משה ירד מהר נו והביא לוחות ברית כל העם נשים גברים בנים בנות עמדו זה בצד זה גם נענשו יחד גם קיבלו תורה יחד-אז תסבירו לי מי המטומטם כי אין כינוי אחר החליט שחייבים להפריד בנים מבנות למה? וככה בכל המדינה הבנים מבלים להם בכוללים בבטלה מקבלים כספים והבנות נאלצות לפרנס אותם לעבוד בבית ללדת לטרוח ועוד מעיזים פרזיטים לשולחן רחוק מילדיהם מבניהן וכו להפריד ילדים כאילו הבנות מוקצות -השאלה עד מטי ישלוט הטרוף המעודד בעצם הומואים בחברה הדתית!והינה כבוד שר החינוך מי אשם אתם!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר