כך לימד ניסים החתול את התלמידים שיעור חשוב ברגישות וחמלה

במשך שנים היה ניסים החתול חלק מהנוף בבית הספר, ודרכו למדו הילדים לא מעט. עד שמנהל בית הספר עזב והוא נלקח. אבל לסיפור הזה יש סוף טוב

פורסם בתאריך: 8.1.20 13:37

תלמידי בית הספר היסודי יחד שבחולון מתגעגעים לניסים, החתול האהוב שהפך לחלק מבית הספר.

אחרי שנים שבהם חתול הרחוב טופל בבית הספר, הוא נלקח על ידי השירות הווטרינרי העירוני. מאז, תלמידי הספר מתגעגעים ודואגים לשלומו.



במשך שנים היה חתול הרחוב שזכה לשם ניסים, חלק מנוף בית הספר. הוא ישב בחדרו של מנהל בית הספר, יעריב יריב והיה אהוב על התלמידים, שלמדו דרכו חמלה ודאגה לבעלי חיים.

אלא שבתחילת השנה עזב המנהל וניסים כבר לא ישב בחדרו. הוא החל להסתובב בחצר בית הספר ובמסדרונות, ובאחת הפעם כשחלה דאגו לו ההורים והילדים, עד שהוזעק השירות הווטרינרי העירוני והחתול נלכד.

מי שניסתה להחזיר את ניסים לבית הספר היא יו"ר החינוך המיוחד בוועד ההורים העירוני, אודליה צריקר, שבסופו של דבר החליטה לאמץ את החתול בביתה.

"ניסים הוא חתול נעים וטוב, עצוב לי שבית הספר לא ידע לטפל בו כפי שהוא הצליח בדרכו לטפל בילדים. אני מצדיעה ליעריב המנהל היוצא, שידע לתת לטפח בקרב הילדים אנושיות ורגישות כמו שאף אחד אחר לא ידע. ניסים הפצוע והמוזנח מצא את הנחלה אצלנו בבית. הוא מאושר ואנחנו זכינו. תודה לילדים המקסימים שמתקשרים יום יום לשאול לשלומו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
  1. הלוי סימי

    נס קרה לנסים החתול שאומץ על ידי גב' אודליה היקרה שרצתה בטובת החתול והילדים. כל הכבוד לך על טוב לבך. כן, ירהו אנשים כמותך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר