שר הכלכלה התגייס כדי שסטטיק ובן אל יופיעו בפני תלמידים בחולון I צפו:

האם תלמידי חטיבת הביניים בחולון יזכו באתגר הגדול?

פורסם בתאריך: 8.1.20 18:14

אתגר מיחזור בקבוקי הזכוכית "מחזר את זה הלאה" צובר תאוצה גם בחולון, עם הצטרפותם של תלמידי חטיבת הביניים זלמן ארן, שהצליחו לצרף אליהם גם את שר הכלכלה אלי כהן. מעבר לחשיבות החינוכית והעלאת המודעות למיחזור, כולם גם רוצים לזכות בפרס הגדול: הופעה של סטטיק ובן אל.



מדובר בקמפיין תאגיד מיחזור האריזות "תמיר" תחת הכותרת "מחזר את זה הלאה", במסגרתו מתקיימת תחרות אתגר איסוף בקבוקי הזכוכית למיחזור. המתמודדים צריכים לצלם את עצמם ממחזרים אריזת זכוכית אל תוך הפח הסגול, באופן מקורי וייחודי ולעלות את הצילום לרשת ולגרום לחברים נוספים להשתתף גם הם באתגר. חבר שאותגר צריך לצלם את עצמו, ולעלות גם את התמונה שלו למתחם התחרות וכן הלאה. כל חבר שעמד באתגר, שווה נקודה  וחבר שהצטרף דרך רשת חברתית שווה חצי נקודה.

הקבוצה שתצליח לשרשר ולמחזר הכי הרבה תזכה בפרס הגדול: הופעה פרטית של סטטיק ובן אל.

חבר מועצת העיר מיקאל בוזגלו החליט להרים את הכפפה ולאתגר את תלמידי חטיבת הביניים זלמן ארן בחולון, שבה לומד בנו, בתמיכתה המלאה של מנהלת בית הספר חגית כארדי, שהבינה את החשיבות החינוכית שיש בתחרות והעלאת המודעות למיחזור ושמירה על איכות הסביבה בקרב התלמידים.

וכך הצטרפו תלמידי חטיבת הביניים זלמן ארן לאתגר המיחזור הגדול ומיד הצליחו לגייס אליהם חבר מכובד: שר הכלכלה אלי כהן, תושב חולון.

לפי הנתונים שמסר חבר המועצה בוזגלו, נכון לעכשיו הקבוצה מחולון מובילה עם הכמות הרבה ביותר של מצטלמים בשרשרת. אם תמשיך להוביל עד יום ראשון הקרוב יש לה סיכוי גבוה מאוד לזכות במקום הראשון.

"הדבר החשוב ביותר הוא כמובן להעלות את הערך הסביבתי ואת המודעות למיחזור", אמר בוזגלו. "גם מנהלת בית הספר אמרה שזה אתגר מדהים, ומבחינתה ממש לא חשוב הזכייה במופע של סטטיק ובן אל, העיקר שהתלמידים יתחילו למחזר".

"בסופו של דבר המטרה היא להעלות את המודעות למיחזור אריזות זכוכית, וגם שר הכלכלה נרתם לעזור באתגר. לכן פחות חשוב אם נזכה או לא, העיקר שנעלה את המודעות הסביבתית של בני הנוער בעיר", מוסיף בוזגלו.

אבל עם כל הכבוד לערכים, יש מתמודדת נוספת שרוצה מאוד לזכות בפרס הגדול: יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי, החליטה להצטרף בשבוע שעבר לאתגר, בתקווה לזכות בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל, שתאלץ את בן אל להופיע בפני אביו ואולי בכך לגרום להם להתפייס. בינתיים נראה כי הקבוצה מחולון עלולה לסכל את התוכניות שלה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר