צילום: Subbotina Anna / shutterstock.com

הורים מתלוננים: "מנהל בית הספר מכר מסכות לילדים"

ההורים: "אם מחר ילד ישכח מחברת המנהל ימכור לו מחברת?". מנהל בית הספר: "מדובר ברעיון בלבד שלא יצא לפועל"

פורסם בתאריך: 11.6.20 14:41

הורים לתלמידים מקריית החינוך הראל של הזרם הממלכתי דתי, טוענים כי מנהל בית הספר החליט למכור מסכות לתלמידים, זאת בניגוד לכללים. מעדויות הורים שהגיעו למערכת "השקמה חולון" עולה כי מנהל בית הספר עמד בשער בית הספר ומכר מסכות לתלמידים בעלות של שקל לאחת.



"הוא פשוט עומד בשער ומוכר מסכות לילדים. שקל למסכה. מי שמע על דבר כזה? אם מחר ילד ישכח מחברת הוא ימכור לו מחברת? מה זה?", טוענים ההורים ומוסיפים: "היו שביררו את הנושא ויש הוראה חד משמעית לפיה אסור למכור בבית הספר ציוד, מכל סוג".

עוד הוסיפו ההורים כי "מדובר בילדים גדולים יחסית, ואפשר לשלוח אותם הביתה להביא מסכה. אבל בטח לא לקחת מהם כסף. כי זה מתחיל במסכה ומחר ימכרו להם כלי כתיבה. הוא פשוט עומד בשער ומי שמגיע ללא מסכה נדרש לשלם שקל עבור מסכה".

מנהל בית הספר איתמר רוזנפלד מכחיש את הטענות על מכירת המסכות. לדבריו, מכירת מסכות הועלתה בתור רעיון בלבד וטרם יצאה אל הפועל, היות שלא נבדקה ההיתכנות לביצוע דבר זה מבחינה כלכלית ומבחינה חוקית.

עוד הוסיף כי "יש תלמידים ששוכחים מסכה או שנקרעת להם המסכה, וחשבנו לעזור להם ואחת הדרכים שאנחנו בוחנים זה לקנות מסכה במחיר עלות. זה היה דיון תיאורתי, כרגע עוד לא בדקנו את ההתכנות שלו, ורק אם זה מותר נבצע זאת. לא נבצע מכירה של דברים באיסור".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אור אהרון כהן

    בוכים על שקל חחחח
    לחזור הביתה לבזבז את הזמן ולבזבז 6 שח על נסיעה לבית ???

  2. הילה

    ואיפה הבעיה עם זה?
    סהכ חוסך לילדים לחזור הביתה אם הם שכחו.
    יישר כח על הרעיון למנהל איתמר, אנחנו מאחורייך!!!
    ולהורים המתלוננים – חבל שאתם מוציאים שם רע למנהל ולבית הספר שהילדים שלכם לומדים בו – תהיו בטוחים שאף תועלת לא תצא מזה ואין ספק שרק נזק!!!
    סוף מעשה במחשבה תחילה.

  3. מני

    על כל דבר יש תלונות. תקנו לילדים שלכם מסכות וציוד לימודי ותפסיקו להתלונן.

  4. לילי

    המנהל צודק ההורים לא מחנכים לאחריות ואז הם מתלוננים למה אני צריכה לחלק חופשי מסיכות בגלל הורים וילדים לא אחראיים?? חוצפה להתלונן במקום לחנך את הילדים ולקנות מסיכות ההורים חושבים בץשבית הספר צריך לממן אלה שמתלוננים הם אלה שלא משלמים תשלומי בית ספר והילדים שלהם באים גם בלי תלבושת אחידה קחו אחריות על החינוך של ילדיכם ותפסיקו לבכות אכלו לי שתו לי חצופים

  5. לילי

    המנהל צודק ההורים לא מחנכים לאחריות ואז הם מתלוננים למה אני צריכה לחלק חופשי מסיכות בגלל הורים וילדים לא אחראיים?? חוצפה להתלונן במקום לחנך את הילדים ולקנות מסיכות ההורים חושבים בץשבית הספר צריך לממן אלה שמתלוננים הם אלה שלא משלמים תשלומי בית ספר והילדים שלהם באים גם בלי תלבושת אחידה קחו אחריות על החינוך של ילדיכם ותפסיקו לבכות אכלו לי שתו לי חצופים עוד פעם התגובה קיימת? אז לא אני שלחתי תפרסמו כבר צנזור שכמוכם

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמורה בביהס אני חווה יום יום את הקושי עם החיוב מבחינה חוקית בלבישת מסיכה בשטח ביהס. תלמידים מגיעים או לא מגיעים עם מסיכה, בכל מקרה לאחר שעה נקרעה או אבדה או נגזרה או….אנו מחלקים במזכירות למי ולכן הילדים לא לוקחים אחריות…אם ישלמו כמה שקלים אולי כך ישמרו על המסיכה.
    אין דרך אחרת…אסור לשלוח ילדים על כך או לקרא להורים באמצע היום….

  7. ורד מורה ביהס העמק המערבי

    תלמידים מזלזלים במכימה ומאבדים אותה..אם ישלמו שקל במקוםלקבל חינם במזכירות אז ישמרו עליה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר