קמפוס קריית שרת. צילום: עיריית חולון
קמפוס קריית שרת. צילום: עיריית חולון

הורים מתלוננים: מדוע יו"ר הנהגת ההורים הבית ספרית היוצאת אחראית על השאלת הספרים?

לא ברור מדוע נציגת ההורים היוצאת אחראית על נושא תשלומי הורים לבית הספר. בעקבות פניית "השקמה חולון" נמסר ממינהל החינוך: "בית הספר לוקח לתשומת ליבו את הדברים"

פורסם בתאריך: 6.10.20 13:39

מדוע יו"ר ועד ההורים בחטיבת הביניים ארן בחולון, חני פרלה, משמשת כאחראית על השאלת הספרים בבית הספר וגביית כספים עבורם? הורים מודאגים וגם במינהל החינוך בחולון רומזים כי הנושא יטופל.

עם פתיחת שנת הלימודים תשפ"א נאלצה פרלה לפנות את תפקידה, לאחר שבתה סיימה את לימודיה בחטיבת הביניים ארן בקמפוס קריית שרת. עד שייערכו בחירות לתפקיד יו"ר ועד ההורים בבית הספר, ממשיכה פרלה בתפקיד שאותו עשתה בשלוש השנים האחרונות. ואולם, לטענת הורים למרות שפרלה עוזבת את תפקידה ועל אף שהיא מזוהה כנציגת ההורים היא זו שאחראית על חלוקת הספרים להשאלה בבית הספר. זאת, כאשר לטענות הורים שהגיעו למערכת "השקמה חולון", היא לא פעם מזכירה להורים שעליהם להסדיר את חובותיהם הכספיים בבית הספר.


 "לא ברור מדוע חני פרלה היא זאת שאחראית על נושא השאלת הספרים", טוענת אחת האימהות, "יש הורים שלא מעוניינים לחשוף את מצבם הכלכלי בפניה, כמי שהייתה נציגת הורים, אלא בפני המזכירות".
בנוסף, מעדויות של הורים עולה כי פרלה אף העירה להורים על כך שעליהם להסדיר את התשלומים לבית הספר. "זה מצב מביך ומאוד לא תקין", טוענת אם, "מדוע נושא השאלת הספרים ובכלל התשלומים לבית הספר אינם מופרדים מהנהגת ההורים".

ממינהל החינוך נמסר בתגובה: "על פי חוזר מנכ"ל משרד החינוך, היו"ר הקודם מכהן עד לבחירת יו"ר חדש במקומו. לגבי התשלומים עבור השאלת ספרים, מבית הספר נמסר כי הוא לוקח לתשומת ליבו את הדברים".

על אף הפניות לא התקבלה תגובה מחני פרלה.


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר