צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com

הורים מתלוננים: הסייעת בצהרון מתחלפות בכל יום. זה יוצר בלבול בקרב הילדים

חולון: הורי ילדי גן שונית מוחים כנגד התחלופה היום יומית של הסייעות. "יש רק שני אנשי צוות במקום שלושה... מביאים נערות ללא ניסיון עבודה... זה יוצר חוסר וודאות בקרב הילדים... ממש חוסר אחריות"

פורסם בתאריך: 15.9.22 16:47

הורים לילדים בצהרון גן שונית בחולון מתלוננים על תחלופה יום יומית של סייעות ולדבריהם הדבר יוצר בלבול בקרב ילדיהם.



"אין בצהרון הזה צוות קבוע", מספר אחד האבות. "בכל יום מתחלפות סייעות. חלקן נערות ללא ניסיון עבודה עם ילדים. יש בצהרון כ-35 ילדים וילדות ורק שני אנשי צוות במקום שלושה. זה ממש חוסר אחריות".

אם נוספת מתארת את המצב שנותר בצהרון: "בגלל שאין סייעות קבועות הילדים לא מכירים את הנפשות הפועלות וכמובן שאין המשכיות לכל מה שנבנה בגן. לחלק מהילדים זה קשה ויוצר אצלם בלבול וחוסר וודאות. הם מנתבים את התנהגותם לאלימות כנגד ילדים אחרים וגם כנגד הצוות".

ההורים, מסתבר, פנו לאחראית על הצהרונים בעירייה, ונמסר להם כי הנושא מוכרו ונמצא בטיפול. "זה ממש מוזר", מספרת אם לילד בצהרון. "היו להם חודשיים להיערך. אין נוצר מצב שאין צוות קבוע? איפה ההכנות לקראת פתיחת השנה? נוצר מצב שהאחראית בעירייה נמצאת בקשר עם הורה אחד ומול היא מתנהלת באופן פרטי. היא מתנהלת בשליחת מסרים והודעות במקום לעמוד מול ההורים ולתת הסברים ולהביא לפתרון המצב".

מהחברה לתרבות ופנאי בחולון נמסר בתגובה ":לצהרון שונית שובצו בתחילת השנה מובילה וסייעת קבועות, 2 נשות צוות מאחר ובצהרון 30 משתתפים.

בנות הנוער היוו כח עזר נוסף ולא החליפו את צוות.יומיים לאחר פתיחת השנה יצאה הסייעת לחופשת מחלה ארוכה ומאז, ועד למציאת סייעת קבועה אחרת, ממלאות את מקומה סייעות מחליפות.

לצערנו אתמול חלתה גם מובילת הצהרון ולכן אתמול והיום גם את מקומה ממלאת מובילה מחליפה. אנו משתדלים שצוות המחליפות בצהרון יהיה קבוע ככל שניתן אך לא תמיד הדבר אפשרי. אנו מאחלים למובילה בריאות מלאה ומאמינים שבימים הקרובים תחזור לצהרון.

הרשת מקפידה לתת מענה רציף לכל הפונים והודעות לכלל ההורים נשלחות באמצעות נציגת ההורים של הצהרון.

רשת קהילה ופנאי פועלת ומשקיעה משאבים לאורך כל השנה לגיוס צוותים חינוכיים. הקושי בגיוס אנשי חינוך הינו ברמה ארצית אך אנו ממשיכים לפעול בנושא במטרה לתת מענה מיטבי ומהיר ככל האפשר לכל ילדי והורי העיר".

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר