בזכות המורה: התלמידות הכינו כדורי בריאות ואספו כסף לארוחות חג

למעלה מ- 600 שקלים אספו תלמידות כיתה י'1 מבית הספר השש שנתי הרצוג בחולון

פורסם בתאריך: 20.9.22 15:28

למעלה מ- 600 שקלים אספו תלמידות כיתה י'1 מבית הספר השש שנתי הרצוג בחולון, לאחר שהכינו כדורי בריאות אותם מכרו לתלמידים והצוות. הכסף הועבר לטובת רכישת ארוחות חג לאלו שידם אינה משגת



על הפרויקט המרגש אחראית המורה לחינוך גופני ספיר חביב שבהכשרתה היא גם יועצת תזונה ומאמנת כושר ומעבר לשיעורי ספורט, דואגת להקנות לתלמידים גם ערכים ומדברת איתם על תזונה נכונה, חשיבות ארוחת הבוקר, הפרעות אכילה וחשיבות הספורט. "במהלך השעורים שלי, אני כל הזמן מדברת עם התלמידות והתלמידים על נושא הספורט לצד אכילה בריאה", משתפת ספיר. "במהלך אחד משעורי הספורט, ישבנו במעגל ושוחחנו על חשיבות ארוחת הבוקר, מאחר ולא כולם אוכלות בבוקר והסברתי להם שחשוב לאוכל אפילו משהו קטן כמו כדורי בריאות והעלנו רעיון שנכין כדורים ונמכור אותם לתלמידים ולצוות בית הספר והבנות הציעו שאת הכסף נתרום לטובת ארוחת חג למשפחות שידן אינה משגת", היא מספרת. "הבנות התלהבו וביקשו להכין את כדורי הבריאות ולמכור אותם בעצמן, דבר שמאוד ריגש אותי".

ספיר, רכשה את המוצרים ולמחרת היא נפגשה עם התלמידות בחדר המורים, הם הכינו את הכדורים ויצאו למכור במהלך ההפסקות. כל כדור נמכר בשלושה שקלים והתגובות לא איחרו להגיע. "ההתלהבות היתה גדולה, חלק רכשו יותר מכדור אחד או שלמו יותר משלושה שקלים, מכרנו בהפסקה והסתובבנו בין הכיתות וההתרגשות הייתה גדולה. את הכסף העברנו לנציג מבית הספר שדואג לרכוש ארוחות למשפחות נזקקות והבנות שכל כך שמחו, ביקשו שגם בעתיד נקיים פעילות תרומה משותפת. באופן אישי, חזרתי הביתה מאושרת ומסופקת ובהבנה שכל סכום, אפילו קטן, יכול להפוך משפחה בחג למאושרת".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר