חולון: העירייה לא מצליחה לגייס עובדות, הצהרון לא פועל כבר חודש ימים

הורי ילדי גן מיתר פתחו במאבק: התייצבו השבוע במשרדי רשת קהילה ופנאי במחאה על המצב האבסורדי. "אנחנו משלמים מחיר כבד, זה פוגע לנו בפרנסה. פשוט ביזיון".

פורסם בתאריך: 29.9.22 14:35

מחאה יצירתית בחולון: הורים וילדיהם התייצבו אתמול במשרדי רשת קהילה ופנאי במחאה על כך שעדיין לא נמצאו עובדים לצהרון.



זה חודש ימים שעיריית חולון לא מצליחה לאייש את המשרות בצהרון שאמור לקלוט את ילדי גן מיתר העירוני. כתוצאה מהמצב שנוצר, הורים מפסידים ימי עבודה ונאלצים להוציא את ילדיהם עם סיום לימודיהם בגן. "המצב הזה בלתי נתפס", אומר אב לילד בגן. "אין צהרון כי לא מצליחים לאייש את התפקידים. אנחנו ההורים משלמים מחיר כבד. זה פוגע לנו בפרנסה ומותיר אותנו ללא ימי חופש".

אתמול, עם סיום יום הלימודים בגן, החליטו ההורים לצאת עם ילדיהם למשרדי רשת קהילה ופנאי שמפעילה את הצהרונים ולמחות על המצב.

ההורים, מסתבר, הטיחו בפניה של רכזת הצהרונים ודוברת הרשת האשמות קשות והביעו זעם ותסכול מהמצב. "בתגובה הם סיפקו לנו תשובות לא מספקות", אומרת אם לילדה. "ניכר חוסר מעוף או מוטיבציה למצוא פתרונות יצירתיים לשינוי המצב. ההורים יצאו בתחושות קשות והבטיחו לשקול את צעדיהם אם לא יימצא פתרון מידי.

"מנכ"לית הרשת בחופשת מחלה ארוכה וניכר שהכל פועל שם מכוח האינרציה. אין שום יד מכוונת. פשוט ביזיון שמישהו שם נרדם בשמירה. הם לא מצליחים לגייס כוח אדם לאיוש משרות בצהרון".

מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: ״רשת קהילה ופנאי מפעילה השנה צהרונים למאתיים גנים, מתוכם שמונה צהרונים לא נפתחו בתחילת השנה בשל חוסר חמור בצוותים חינוכיים, מצב שהוא ארצי, זאת למרות מאמצי גיוס שוטפים לאורך השנה, משאבים גדולים שהושקעו, העלאת שכר העובדות ועוד… בשבועיים האחרונים הצלחנו לפתוח חמישה צהרונים מתוך השמונה. לצערנו טרם נמצא צוות חינוכי לצהרון מיתר. סייעת כבר גויסה ואנו פועלים, בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לגיוס מובילה לצהרון.

נפגשנו אתמול עם הורי צהרון מיתר, הקשבנו להם והסברנו את הדברים.אנו מבינים את ההורים ואת המצב  אליו נקלעו אך לצערנו המציאות  של עולם העבודה, ובעיקר תחום החינוך, טופחת גם על פנינו. בדקנו חלופות שונות על מנת לתת מענה לילדי והורי הצהרון אך אף אחת מהן אינה מספקת פתרון מקצועי ומספק. אנחנו מאמינים ומקווים כי מאמצינו יישאו פרי בהקדם ונוכל לפתוח גם את שלוש הצהרונים הנותרים״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר