בית ספר הס בחולון צילום: פרטי
בית ספר הס בחולון צילום: פרטי

בית ספר הס בחולון: ההורים דורשים את החלפת המחנכת

סערה בבית הספר היסודי: ההורים דורשים להחליף את המחנכת ולדבריהם טענותיהם לא זוכות למענה. כעת הם מאיימים: אם היא לא תוחלף נשבית את הלימודים.

פורסם בתאריך: 2.10.22 14:14

חודש לאחר פתיחת שנת הלימודים פנו הורי תלמידים לעיריית חולון ודרשו את החלפת מחנכת הכיתה בטענה כי היא נוהגת לצעוק על ילדיהם ושאחת ממחליפותיה "כותבת עם שגיאות כתיב".



מהמכתב ששלחו ההורים לבכירי העירייה ולאגף החינוך עולה כי מחנכת הכיתה הקודמת  הוחלפה וכי כבר ביום הראשון ללימודים "הבנו מילדינו כי המורה צועקת עליהם והחוויה כבר מהיום הראשון היתה שלילית. עם זאת, התאזרנו בסבלנות".

לטענת ההורים המצב לא השתפר. "השבוע עבר והתחלנו להבין, שהילדים לא לומדים… במהלך היום, הם משחקים, מציירים אך לא לומדים. הילדים חוזרים עם מחברות ריקות. בשלב זה חלקנו כבר התחיל לתהות, בדקנו את המצב אל מול כיתות אחרות ושם המצב היה שונה לחלוטין, הייתה למידה… פנינו למורה ולא קיבלנו תשובות… פנינו למנהלת וגם ממנה לא קיבלנו תשובות, למעט תשובה אחת אשר אינה מכבדת ובה כתבה המנהלת להורים כי היא מקבלת הודעות ולא משנה כמה נפנה אליה – התשובה תהיה אותו דבר".

לטענת ההורים. הם ביקשו מהמנהלת לקיים מפגש איתה ועם המחנכת, אלא שאז הם התבשרו שאספת ההורים בוטלה. "האם אסור לנו לומר למורה את דעתנו על המצב?", הם תוהים.

"הילדים חזרו ללימודים ולצערנו לא חל שינוי: הילדים עדיין לא לומדים והמחברות ריקות. כאשר הילדים נשאלים מה הם עושים בכיתה התשובה היא 'כיף וציורים'. אנחנו שוב שואלים: האם טעינו ובטעות הילדים בקייטנה? כי אם לא, אז שמישהו ייקח אחריות, מישהו חייב לפקוח את העיניים ופשוט לעשות הכל, אבל הכל, על מנת שלילדים תהיה מורה מחנכת מובילה ומקצועית".

לדברי ההורים, כאשר המחנכת נעדרת מחליפה אותה "אשת צוות מהצהרון שכלל אינה מורה והיא כותבת עם שגיאות… כיצד היא יכולה ללמד כיתה?". כעת, משלא נענו לבקשתם ולא קיבלו מענה לפניותיהם, הודיעו ההורים כי אם המחנכת לא תוחלף, הם יאלצו להשבית את הלימודים ולא לשלוח את ילדיהם ללימודים אחרי חופשת סוכות.

מעיריית חולון החליטו שלא להעביר תגובה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר