גן ילדים Paha_L depositphotos.com
גן ילדים Paha_L depositphotos.com

צרות בגן עירוני בחולון: "זה כמו רולטה רוסית, בכל יום אתה צריך לנחש אם מחר יהיה גן או לא"

תלונות קשות של הורים כלפי העירייה ומשרד החינוך על חוסר יציבות בצוות של גן עירוני בעיר: "הילדה שלי לא מחוברת לגן שלה, זה לא מצב הגיוני". ומה אומרים בעירייה? זו בטח לא התשובה לה ציפו ההורים

פורסם בתאריך: 24.1.23 09:26

תלונות קשות של הורים בגן ילדים עירוני בחולון, על חוסר יציבות קיצוני בצוות הגן: "מתחילת השנה אין לילדים שלנו שגרה אלא רק סייעות שמתפקדות על תקן בייביסיטר. זה הפך לפארסה כבר", אומרת דניאלה יוסופוב, אם לילד בגן אגם בשכונת קריית רבין בחולון, לדבריה, "מתחילת השנה הגננת שלנו נעדרת לא מעט, לפעמים אנחנו מקבלים הודעה רגע לפני היציאה לגן בבוקר שהגננת חולה ולכן לא יתקיימו לימודים בגן, ולפעמים מחליטים לשים סייעות שיהיו על תקן בייביסיטר".

יודגש כי הטענות של ההורים אינן מופנות אל הגננת עצמה, אלא אל העירייה ומשרד החינוך שאינם מוצאים פתרון למצב שנוצר בגן.

הורים נוספים בגן מעלים תלונות דומות. אחת האימהות אמרה השבוע: "המצב הזה בו אין לגן שום צוות קבוע משפיע מאוד על הילדים. הילדה שלי לא יודעת את שם הגננת, לא מכירה אותה ולא מחוברת לגן שלה, זה מצב לא הגיוני".

גם אתמול בבוקר (שני), קיבלו ההורים הודעה מהגננת שלא תוכל להגיע כי היא חולה. "שלשום בערב (ראשון) הגננת שלחה הודעה לכל ההורים והודיעה שהיא לא תהיה", אומרת אם לילד בגן, "זה כמו רולטה רוסית, בכל יום אתה צריך לחשב מסלול מחדש ולנחש אם מחר יהיה גן או לא, אני עצמאית ועובדת עם לקוחות ואני לא יכולה לעזוב את העסק כי הגננת חולה ובמנהל החינוך העירוני לא נותנים מענה או פתרון ראוי. פנינו בימים האחרונים לגילה יצחקי, מנהלת אגף גני הילדים בעיר  והיא לא יכלה לקבל אותנו לשיחה, לזכותה יאמר שהיא חזרה אלינו טלפונית והבטיחה שהם יטפלו בנושא וימצאו צוות קבוע לגן. אם לומר את האמת – אני לא מאמינה כבר", מסכמת האם את המצב בייאוש.

ומה אומרים בעירייה? מעיריית חולון נמסר כי ״הגננות מועסקות על ידי משרד החינוך״

ממשרד החינוך לא נמסרה עדיין תגובה והיא תובא כאן כשתתקבל.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר