עבודות להתאמת מיגון בבית הספר שחקים, צילום עיריית חולון
עבודות להתאמת מיגון בבית הספר שחקים, צילום עיריית חולון

משלימים פערים: עבודות מיגון מתבצעות בעשרות גנים ובתי ספר בחולון

עיבוי פתחים, הסרת קרמיקה, קיבוע ציוד לקירות, הפיכת מרתפים למרחבים מוגנים מוסדיים תקניים ועוד. שורה של עבודות מתבצעות בעיר על מנת לצמצם את פערי המקלוט הקיימים

פורסם בתאריך: 19.11.23 08:33

עיריית חולון מבצעת בימים אלה התאמות מיגון במוסדות החינוך, בהשקעה של מיליוני שקלים, וזאת על מנת לצמצם את פערי המקלוט הקיימים, תוך עמידה בהנחיות פיקוד העורף העדכניות, ולשם הרחבת הלמידה הפרונטלית. עבודות מסוג זה מתבצעות ב-59 גני ילדים.

במסגרת העבודות מבוצעות, בין היתר עבודות במטבחי גני הילדים – הסרת קרמיקה, חלונות פנימיים, מראות, ארונות וציוד כבד, טיפול במערכות מים, פינוי של מוצרים (כגון מקררים) או קיבועם לקיר, רכישת ארונות חדשים במקום הארונות העליונים שהוסרו, עבודות טיח, גבס, צבע, מיזוג אוויר, צנרת, חשמל (כולל תאורת חירום) ועוד. כמו כן, נבדקת מידת עמידותם של החלונות והדלתות בהדף על ידי פיקוד העורף או אגף הביטחון העירוני. בנוסף לכך מתבצעות עבודות מיגון בפתחים בהתאם להנחיות פיקוד העורף (פלטות בעובי כ-3 ס"מ או השלמות בטון וכדומה, בהתאם לדרישות קונסטרוקטור).

 

ביותר מ-50 מוסדות חינוך נוספים מבוצעות עבודות לשיפור המיגון, דוגמת הפיכת מחסות תת-קרקעיים (מרתפים) למרחבים מוגנים מוסדיים תקניים. בין היתר, מבוצעות עבודות מסוג זה בבתי הספר גורדון, שחקים, טומשין, אורט, רביבים, הס ונוספים.

בעירייה ציינו כי פערי מקלוט במוסדות החינוך קיימים בכל הערים בישראל, ובוודאי בערים הוותיקות שבהן, דוגמת חולון. עובדה זו מאפשרת למידה פרונטלית רק בחלק מימות השבוע, בשילוב למידה מרחוק בשאר הימים, כאשר בהתאם לאפשרויות, הקצתה העירייה לחלק ממוסדות החינוך מבני ציבור ממוגנים חלופיים, שבהם ניתן לקיים למידה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר