מוטי ששון. מה הבטיח ומה קיים?צילום: רועי נוימרק
מוטי ששון. מה הבטיח ומה קיים?צילום: רועי נוימרק

ששון בפתיחת קמפיין הבחירות: "2,000 יח"ד לזכאי משרד השיכון"

מה הבטיח ראש העיר מוטי ששון בפתיחת קמפיין הבחירות השישי, איך הסביר את אחוזי הבגרות הנמוכים ומדוע החליט להקים מלון בחולון. צפו:

פורסם בתאריך: 31.7.18 09:44

באירוע חגיגי השיק אמש (שני) ראש עיריית חולון מוטי ששון את קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר תחת הסלוגן המזהה את העיר חולון עם ראש העיר המיתולוגי שלה: "אין כמו חולון – מוטי ששון". באירוע שנערך במטה המפלגה שבעיר, השיק ששון את קמפיין הבחירות השישי שלו לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שייערכו ב-30 באוקטובר, עם ראייה לעתיד: מהפכה באזור התעשיה הכוללת הוספת שטחי מסחר ומשרדים, הקמת מלון חדש, בתי קולנוע, רכבת קלה, השלמת החיבור לכביש 4 מצד צפון ודיור בר השגה לחולונים.

"יש לי תכניות רבות לעיר שחייבים לממש בקדנציה הקרובה", אמר ששון, "כיליד חולון, וכאדם שגדל בה, אני גאה להיות תושב העיר הזו ובעיקר לעמוד בראשה. אין כמו חולון – כעיר לחיות בה". באירוע ההשקה חשף ששון כי הוא פועל להקמת מלון בחולון במסגרת פרויקט עזריאלי בקדנציה הקרובה וכי יקדם את נושא ההתחדשות העירונית, אזור התעשייה והתחבורה בעיר. בדברים שנשא ששון ציין את העבודה הרבה שהושקעה בעיר בקדנציה האחרונה ובארבע שקדמו לה והבטיח כי זו רק ההתחלה: "עוד עבודה רבה ותכנונים רבים לפנינו ועשייה מרובה".

צפו בפתיחת קמפיין הבחירות של מוטי ששון: 

ששון מנה את ההישגים של העירייה בראשותו במהלך הקדנציה הנוכחית בתחומים שונים ובין השאר ציין את זכייתה של חולון  בפרס החינוך הארצי בפעם השנייה, עלייה באחוזי הבגרות ל-77 אחוז כאשר חלק ניכר מתושבי העיר הם חרדים שאינם ניגשים לבגרות. "אלמלא החרדים חולון היתה במקום גבוה יותר מבחינת אחוזי הבגרות בעיר". עוד ציין את תקציב החינוך הגבוה ביותר – 160 מיליון שקל ועוד 80 מיליון שקל לחינוך הלא פורמלי – תרבות וספורט.

ששון מסר כי בקדנציה הקרובה יורחב משמעותית אזור התעשיה. "תבינו כי קיימת מריבה בין ערי גוש דן על היזמים הגדולים, שיקימו אזורי תעשיה בתחומם", אמר. "כשדוד עזריאלי ז"ל בחר בחולון להקים את המתחמים שלו, עשינו את זה בשותפות, כך שכיום עיריית חולון מרוויחה מהשכרת השטחים במקום". בקדנציה הקרובה יוקמו עוד שני מגדלי עזריאלי עם שטח משרדים עצום של 300,000 מ"ר כולל מתחמי בילוי ופנאי, קניון עצום ומאות חניות. "בחירתה של קבוצת עזריאלי להקים כאן את המתחם הביאה עוד יזמים שכבר רכשו קרקעות ועומדים לבנות ולפתח את אזור התעשיה כמרכז תעסוקה משמעותי של ישראל", ציין. "הפיתוח הנרחב של אזור התעשיה מספק לעיר הכנסות מאוד גבוהות כיום, הכנסות שעוד יגדלו בעתיד  – כסף מארנונה עסקית שחוזר לתושבי העיר בשירותים מגוונים בחינוך, תרבות, ספורט ורווחה".

ששון חשף כי הוא פועל זה זמן להקמת מלון לאנשי עסקים ולמשלחות מחו"ל באזור התעשיה על מנת "לאכלס משלחות מחו"ל, משלחות שיגיעו לתחרויות אקרובטיקה ב- 2019 ולתחרויות ספורט רבות שהעיר תארח בעתיד בהיכל הספורט".

בנושא התחבורה, ציין ששון את היערכות העירייה בשיתוף עם נת"ע לקראת הקמת הקו הירוק וקו נוסף, שישרתו את תושבי העיר ויקלו מאוד את העומס התחבורתי בעיר".

בתחום ההתחדשות עירונית, מסר ששון כי כ-2,000 דירות חדשות יוקצו לזכאי משרד השיכון. "התוכנית של ח' 500 אושרה. אנחנו עכשיו יורדים לתכנון מפורט כמו שעשינו ב-ח 300. כשהתחלנו, הכל היה חולות . בח' 500 יוקמו  15,000 יחידות דיור, מהן 2,000 יוקצו רק לדיור בר השגה, לזכאי משרד השיכון".

במקביל יהפוך אזור החולות לפארק חולות, כש-400 דונם יהיו דיונות חולות עם צמחיה לטובת ילדי העיר ו-600 דונם נוספים יוקדשו לפעילויות רבות נוספות – פרויקט שעלות הקמתו 150 מיליון שקל.

לסיכום ציין כי "נבחרנו לעיר הכי יעילה במדינת ישראל – אחת מחמש הרשויות עם החוסן הכלכלי הכי טוב במדינת ישראל, מתוך 256 רשויות. חולון היא עיר מאוד יציבה ויעילה כלכלית. עוד עבודה רבה לפנינו ויש לי תכניות רבות לעיר שחייבים לממש בקדנציה הקרובה".



מוטי ששון נולד בשנת 1947 בחולון להורים יוצאי חלב, סוריה, וגדל בעיר. את לימודיו הוא סיים בבית הספר היסודי ביאליק בחולון ובתיכון קוגל בעיר. סיים תואר ראשון בחוג להיסטוריה של המזרח התיכון ובחוגים לשפה וספרות ערבית באוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במינהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים ובהמשך אף היה דוקטורנט באוניברסיטת בר אילן, בחוג למדע המדינה בהתמחות במדיניות ציבורית.

בין השנים 1976-1986 שימש ששון כמנהל מחלקת התקציבים במוסד לביטוח לאומי, אחריהן עבר לכהן כסגן ומ"מ ראש עיריית חולון, יו"ר ועדת הכספים, יו"ר ועדת כ"א, יו"ר ועדת השקעות, חבר מועצת המנהלים בשתי חברות בת עירוניות וסגן ומ"מ יו"ר איגוד ערים לשירותי כבאות חולון, בת ים ואזור. בשנת 1993 נבחר מוטי ששון לראש העיר חולון ומאז הוא מכהן בתפקיד כבר חמש קדנציות, עם הפנים לקדנציה שישית.

תגובות

19 תגובות
  1. יק

    די מספיק. שילך לפנסיה. הרבה רוח וכמעט אפס עשיה. התוכניות שהוא מתאר לקדנציה הבאה, כבר מסתובבות עשרים שנה וכלום לא קרה.

  2. אורן.

    תגובה שיתחיל לטפל יותר בניקיון הרחובות. מרכז העיר מלוכלכת מאד!! פעם חולון היתה נקייה מאד.
    יתר על כן, מדוע אנחנו צריכים לשלם אגרת שמירה? כדי לממן משכורות נוספות? הרי לשמירת הסדר יש לנו את משטרת ישראל.

  3. רחל הררי

    שידאגו לשקט בתוך בתינו ההוקפים גינה ציבורית קטנטנה, בית שערים 3,
    שממנה הסירו את השלט משחקי כדור אסורים שהיה שם מז שנים רבות. משחקי כדור בגינה הופכים את בתינו למגרש כדור רגל, מטרד בלתי סביר המפריע לחיים סבירים בתוך בתינו, אין לנו לאן לברוח מרעש כזה, זה לא נורמלי !!!
    תחזירו את השלט.
    ברחוב בית שערים 5, מרחק קטן מאד מהגינה, שערי מגרש הספורט של תיכון אילון, פתוחים וכל תושבי השכונה נהנים מהם. אנא להחזיר את השלט שהוסר מהגינה.
    שנה טובה !

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כבישים מוזנחים כאילו עברו רעידת אדמה ראו כביש ברחוב הופיין בין רחוב אילת לבין רחוב וייצמן תאורה רחוב לקויה עמומה כאלו נמצאים במלחמה

  5. יצחק

    את מי מענין המלון כאשר כל שני וחמישי לא מפנים אשפה והרחובות מלוכלכים
    אף אחד לא אוכף כל מה שקשור באיכות חיים של התושבים
    בבקשה לתשומת לבך מר ששון

  6. תושב חולון

    דחוף להחליף את ראש עריית חולון מוטי ששון לך תילמד מעריית בת ים מה זה התחדשות עירונית

  7. אלי

    חייבים לבנות אלפי יחידות דיור של חדר, או חדר וחצי מסופסדות יש מחסור חמור

  8. משה

    צמצם קליטת חרדים בשכונה חילונית זה יוצר חיכוך לא נעים בעיר חילונית בשנה האחרונה חולון התמלאה חרדים באזור חילוני מה קרה?

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיריה לא דואגת למקומות חנייה לרכבים על מנת למנועה דוחות של מאות ואלפי שקלים מתושבי חולון

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיר מטונות ברמות קשות לאן שהולכים יש לכלוך

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עיר מלוכלכת ומלאה חולדות…..ראיתי באמצא היום מלא חולדות….לא מגיעה לדם יותר

  12. אהוד בן טובים

    מקווה שיהיה ראש עיר יותר טוב ממך, חולון נראית כמו עזה בחלק המערבי שלה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר