מורן ישראל

מי מנסה לפגוע במתמודד לראשות העיר חולון מורן ישראל?

"שימו לב טוב טוב למי אתם מצביעים" קראו הודעות הספאם שהופצו אתמול בווטסאפ לתושבי חולון וקשרו את המועמד מורן ישראל לשמאל הקיצוני. ישראל: "אנחנו א-פוליטיים"

פורסם בתאריך: 29.10.18 15:16

מתקפה נגד המועמד לראשות העיר חולון מורן ישראל עם התקרב מועד הבחירות לראשות העיר מחר. הודעה שהועברה ביומיים האחרונים בווטסאפ הפיצה שמועה לפיה המועמד לראשות העיר מורן ישראל ומפלגתו סיעת הצעירים משתייכים כביכול לשמאל הקיצוני ונתמכים על ידי הקרן החדשה לישראל, המזוהה כארגון שמאלני, וכי ישראל מסתיר כביכול ברשימתו חברים מהקהילה הרפורמית וממפלגת מרצ.

ההודעה באה בהמשך לפרסומים מטעם דף בשם "הפורום הציבורי" ובו פורטו הסיעות העירוניות בישראל שנתמכות על ידי הקרן החדשה לישראל, דבר שגרם לפעילים הפוליטיים מהסיעות המתחרות לעוט על הפרסום ולנסות לעשות בו שימוש לטובתם. בין השאר נכתב באחד הספאמים: "הודעה חשובה לתושבי חולון! השמאל הקיצוני מאחורי מורן ישראל מפלגת הצעירים. השבוע פורסם בתקשורת שמורן ישראל נתמך ע"י הקרן החדשה. מורן ישראל מסתיר מהציבור את חברי הרשימה – יו"ר מרצ חולון, אנשי התנועה הרפורמית ופעילי השמאל. שימו לב טוב טוב למי אתם מצביעים!".

אחד הספאמים שהופצו בווטסאפ

אחד הספאמים שהופצו בווטסאפ

מתברר כי הודעות הספאם הללו חצו את גבולות חולון והגיעו גם לתושבים בערים השכנות ראשון לציון ובת ים. תושבים רבים התלוננו כי ההודעות הללו הן מטרד של ממש או כפי שהסבירה זאת תושבת חולון: "לאן הגענו?  לא זכורה לי מערכת בחירות עם כל כך הרבה הודעות ספאם. זה חוקי בכלל לשלוח הודעות בעשר בלילה?". תושבת אחרת הגיבה להודעות הספאם בכעס: "אם רק היו משקיעים בלהיות בני אדם, אכפתיים עם ערכים, כאלה שמחנכים את ילדיהם ושומרים על העיר כמו שהם שומרים על ביתם, הכל היה נראה אחרת. בחודש וחצי האחרונים כולם מלכלכים ברשתות החברתיות על המתמודדים, הכפשות, השמצות, הסתה. פשוט גועל". תושב אחר הגיב ב"שקרים והוצאת דיבה בתפוצה המונית, כמובן מאת שולח אנונימי פחדן", ואחר הוסיף בציניות: "הנה זה הגיע – החולונים נוהרים לקלפי… גועל נפש של קמפיין, נמוך ורדוד".

מורן ישראל אמר בתגובה ל"השקמה חולון": "אנחנו א-פוליטיים ולא קשורים לאף מפלגה ארצית ובוודאי שלא ממומנים על ידי שום גוף רשמי. מיד כשראינו את הפרסום שלחנו מכתב אזהרה לפני תביעה לבעלי הדף הפורום הציבורי שבו החלו הפרסומים הללו והוא הסיר את הפרסומים שקושרים אותנו לקרן החדשה. המעשה שנעשה אתמול רק מוכיח כמה גדול הכוח שלנו. כנראה אנשים מרגישים את העוצמה שלנו ומנסים לפגוע בי ובסיעת הצעירים בכל דרך".



תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין דבר מורן בחירות הבאות מקווה שתזכה תמשיך בפועלך למען העיר ,בכל מקרה צריך להגביל את מספר הקדנציות לראש עיר, 2-3 מקסימום ..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר