מורן ישראל התחתן: "שנים חיכיתי עד שמצאתי את שאהבה נפשי"

זה היה מרגש. בוולנטיינ'ס דיי חבר המועצה הצעיר צעד מתחת לחופה את בת זוגו בשנה האחרונה

פורסם בתאריך: 15.2.18 16:34

אמש (ד') ערב הוולנטיינ'ס דיי, נישא מורן ישראל, חבר המועצה בן ה-33, יו"ר סיעת "צעירים", לבת זוגתו בשנה האחרונה, לילך מיכאלי. ישראל הציע למיכאלי נישואים במהלך חופשה משותפת ברישיקש בחודש אוקטובר האחרון, במהלך חג הסוכות.

החתונה, שנערכה ב"גן הפקאן" בקיבוץ רמת הכובש, כללה מאות אורחים נרגשים; בני משפחה, חברים, תומכים נלהבים וכמה חברי מועצה שהגיעו לכבד את ישראל. בין האורחים נצפה גם ראש העיר, מר מוטי ששון, אשר הפציע לפרק זמן קצר ביותר לברך את הצעיר הנרגש. "33 שנים חיכיתי עד שמצאתי את שאהבה נפשי, חיכיתי כי ידעתי שתבואי", אמר ישראל לבת זוגתו הנרגשת בעומדם מתחת לחופה.

כשבוע לפני החתונה כתבה לילך למורן פוסט מרגש בפייסבוק בו תיארה את מערכת היחסים שלה עם בעלה המיועד, שעומד להיות עסוק מאד מאד בשנה הקרובה: "פחות משבוע לחתונה, המתח והלחץ בשיאם, מרגישה שמתחילה לאבד את זה.  מאמי, בוא נעזוב הכול ונסע למקום רחוק, עם שקט וטבע לנשמה, נזכר קצת איך הכול התחיל, נעצור ונעריך אותנו ואת הדרך שעשינו יחד בשנה האחרונה, נוריד מעלינו את העומס של החודש האחרון ובמקומו נהיה לכמה רגעים רק באהבה המיוחדת שיש בינינו. אהוב שלי, אוהבת אותך כל כך ומתרגשת ללכת איתך את המסע הזה שנקרא החיים".

מורן ישראל  נולד וגדל בשכונת תל גיבורים. בשנת 2013 נבחר לראשונה למועצת העיר כחלק מסיעת "הצעירים". בחודש ספטמבר האחרון הודיע ישראל  כי הוא מקים מפלגה חדשה בשם 'זה מקומי', אשר אמורה לפעול למען הרשויות המקומיות. עם זאת הודיע ישראל כי הוא אינו מתכוון לעזוב את מועצת העיר ואף הצהיר כי בבחירות הבאות יתחרה מול מוטי ששון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר