רחלי בוטראשווילי (צילום: עצמי)
רחלי בוטראשווילי (צילום: עצמי)

"זה עונג לראות את הלקוח מצליח ומתפתח ביחד עם הבנק"

14 שנים בבנק. מאוד אוהבת לצייר ובצעירותה השתתפה בתחרויות. הכירו את רחל בוטראשווילי, מנהלת מחלקת בנקאות אישית בסניף שנקר בחולון, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 15:21

שם: רחלי בוטראשווילי.

מגורים: חולון.

מצב משפחתי: בת 37 וחצי, נשואה ואימא לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 14 שנים.

תפקיד: מנהלת מחלקת בנקאות אישית בסניף שנקר. "לצידי במחלקה ארבע עובדות. אנחנו עובדות עם לקוחות פרטיים ומשקי בית. אני משמשת בתפקיד מנהלת המחלקה זה כשלוש שנים, ובחצי השנה האחרונה בסניף הנוכחי. התחלתי בבנק כעובדת כוח אדם, ועם הזמן קיבלתי לידיי ניהול מחלקה. חזרתי לסניף לפני חצי שנה, וזה היה מאוד מרגש. זה סניף שגדלתי והתפתחתי בו, והלקוחות מספרים לי שהם גדלו ביחד איתי, ואני אומרת להם שאני גדלתי ביחד איתם".

למה דווקא בנקאות אישית: "זה התחום שהכי מדבר אליי כרגע. אני אוהבת את ההתעסקות עם משקי הבית וחיי היומיום; להכיר את הלקוחות, לגדול איתם ולהתפתח. יש לי לקוח שפתחתי לו חשבון עוד כשהיה בן 16, הוא כבר התחתן ולקח משכנתא. את מגלה את הלקוחות ברגעי האמת. עברנו ביחד עם הלקוחות את תקופת הקורונה, שהייתה לא פשוטה. זה להיות עם הלקוחות ולתמוך בהם בכל השלבים בחייהם".

מה החזון שלך: "צמיחה למחלקה ודאגה ללקוח. חשובים לי המענה ללקוחות, טובת הבנק והחזון שלו".

 

 

מוטו בעבודה: "ההצלחה של הלקוח היא ההצלחה שלנו".

סיפור בלתי נשכח: "עבדתי בסניף שנקר עם עסקים במשך 11 שנים, ואז עזבתי. כשחזרתי, ראיתי לקוחות שהתקדמו בחייהם ועברו לבנקאות עסקית. זה עונג לראות את הלקוח מצליח ומתפתח ביחד עם הבנק. זה מחמם את הלב".

הלקוח המקומי: "בעיקר לקוחות נאמנים שהולכים איתנו יד ביד במשך שנים בזכות השירות שהם מקבלים מאיתנו".

מתחרים: "כולם נמצאים במשחק, והתחרות היא מאוד גדולה, לכן תמיד צריך להיות רלוונטיים. אנחנו, בבנק הפועלים, מעניקים שירות איכותי ומקצועי. אני אוהבת את מקום העבודה שלי ומאמינה בו".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מאוד אוהבת לצייר וזה מאוד מרגיע אותי. בצעירותי השתתפתי בתחרויות, והציורים שלי תלויים בבית הוריי. בנוסף, אני עושה ספורט, אבל לא מספיק".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "מקווה להיות מנהלת סניף. זה החלום שלי כרגע. אני אוהבת לעבוד עם הלקוחות".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר