רז פנסטר (צילום: עצמי)
רז פנסטר (צילום: עצמי)

"הלקוחות יודעים שיש להם כתובת"

12 שנים בבנק. אוהבת להיפגש עם חברים ומשפחה ולטייל בארץ ובחו"ל. הכירו את רז פנסטר, מנהלת מחלקת בנקאות עסקית בסניף ששת הימים בחולון, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 15:22

שם: רז פנסטר.

מגורים: חולון.

מצב משפחתי: בת 39, רווקה.

כמה זמן בבנק: 12 שנה.

תפקיד: מנהלת מחלקת בנקאות עסקית בסניף ששת הימים. "את עבודתי בבנק התחלתי במסגרת הכשרה לניהול. התחלתי כרפרנטית עם אשכול לקוחות והתקדמתי לתפקיד סגן מנהל מחלקה ולאחר מכן לניהול מחלקה. אנחנו מנהלים את החשבונות העסקיים של הלקוחות וכן את החשבונות הפרטיים שלהם; מעניקים להם את כל המענה הבנקאי – אשראי, ניהול החשבונות, הפקדות, ניירות ערך ועוד. יש לנו מגוון רחב של עסקים".

למה דווקא המחלקה העסקית: "זה תחום שהוא מאוד מעניין, כי כל עסק הוא עולם ומלואו. לכל עסק יש את הצרכים הייחודיים לו. אנחנו מגיעים פיזית לבית העסק, ולומדים להכיר אותו גם מאחורי הקלעים. אנחנו מעניקים לעסק וללקוח את הערך המוסף, את מה שהכי נכון ומתאים לו. לדוגמה, לא פעם מגיע אלינו לקוח עם בקשה לאשראי, אבל הוא לא באמת יודע מה הפתרון הנכון לו. אני יודעת לתת לו את הפתרון הנכון. יש מגוון עסקים ומגוון פתרונות. מה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח מתאים לעסק אחר. יש לנו לקוחות שהם יבואנים, יצרנים או יצואנים, ולכל אחד מותאם הפתרון המדויק לו".

מה החזון שלך: "החזון שלי הוא לעזור ללקוחות שלי לגדול ולצמוח, ולתת להם מענה כוללת מהניסיון שלי, וכמובן, שהמחלקה שלי תגדל ותתפתח".

 

 

מוטו בעבודה: "לתת את השירות הנכון והמקצועי".

סיפור בלתי נשכח: "היה לי לקוח שעיקר הפעילות שלו הייתה בבנק אחר, והוא כמעט לא עבד איתנו. החשבון שלו היה מאוד רדום. מדובר בלקוח עם פעילות עסקית ענפה. לאחר פגישה שלי עם הלקוח, הוא העביר 50 אחוז מהפעילות שלו אלינו. זה כיף גדול שאת מצליחה להביא לקוח עם היקפים מאוד גדולים של פעילות".

הלקוח המקומי: "יש לי מגוון רחב של לקוחות – החל מלקוחות קטנים כמו חנות שכונתית או מכולת ועד לקוחות עם מחזור של 100 מיליון שקלים, שעוסקים במסחר ובייצור. לא כל הלקוחות שלי מתגוררים בחלון, אבל הם ממשיכים להגיע אלינו, בגלל השירות וגם כי הם יודעים שיש להם כתובת".

מתחרים: "היתרון שלנו הוא השירות והמקצועיות. אני יודעת לתת לכל לקוח את הפתרון שהוא נכון לו".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "בזמני הפנוי אני אוהבת להיפגש עם חברים ומשפחה. מאוד אוהבת לטייל בארץ ובחו"ל, למרות שבשנתיים האחרונות זה פחות יצא".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אני תמיד מסתכלת על השלב הבא, איך אני יכולה לאתגר את עצמי, ולכן אני רואה את עצמי בתפקיד ניהולי. בחיים האישיים – נשואה ואימא לילדים".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר