ליאור איתן (צילום: עצמי)
ליאור איתן (צילום: עצמי)

"אני עושה עבור הלקוחות הרבה מעבר לשירותי קופה"

18 שנים בבנק. אוהד את מכבי תל אביב בכדורסל ואוהב לטייל בארץ ובחו"ל. הכירו את ליאור איתן, קופאי ראשי בסניף ויצמן בחולון, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 15:20

שם: ליאור איתן.

מגורים: ראשון לציון.

מצב משפחתי: בן 46 וחצי, נשוי ואב לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 18 שנה.

תפקיד: קופאי ראשי בסניף ויצמן בחולון. "אנחנו נמצאים ביחידה נפרדת, ששייכת לסניף. להיות קופאי ראשי זה אומר להיות אחראי על כל המזומנים בסניף. כיום, לבנק אין קופות בכל הסניפים, והלקוחות מגיעים אלינו. יש לי יחידה של טלרים, של הפקדות מזומנים, צ'קים, המרות, החלפות, צ'יינג'ים, הכל עובר דרכי. יש עסקים שמזמינים פריטות של מאות שקלים ויש לקוחות שיש להם משחקי מחשב שמגיעים עם מטבעות להפקדה".

למה דווקא קופאי בבנק: "עבדתי כבנקאי במחלקה האישית והפרטית, וקיבלתי הצעה לעבור להיות קופאי ראשי. החלטתי שזה מאוד מעניין אותי. אני מספר שתיים של מנהל המחלקה. זה תפקיד מאוד מאתגר ואני עובד עם מגוון של לקוחות, עסקיים ופרטיים. אני מכיר אותם היטב, ולצד זה, התפקיד הוא מאוד רגיש ודורש אחריות".

מה החזון שלך: "חשוב לי שהלקוחות יידעו שאני מייצג את הבנק ואת סניף ויצמן; שהם יידעו שהם מקבלים ממני את השירות הכי טוב שאפשר. מאחר שהייתי בעברי בנקאי, אני עושה עבורם הרבה מעבר לשירותי קופה".

 

 

מוטו בעבודה: "חיוך ועזרה לזולת. אימא שלי הייתה 35 שנה מורה וקיבלתי ממנה ערכים של תרומה והתנדבות. אני מאוד רגיש ללקוחות, שלעיתים מתקשים, ואני עושה הכל על מנת לעזור להם".

סיפור בלתי נשכח: "הייתה לי לקוחה מבוגרת דוברת רוסית. נגנב לה הארנק ובו כרטיס האשראי ופנקס הצ'קים. לקחתי ממנה את מספר תעודת הזהות שלה ואת הפרטים האישיים, ובמשך שבוע בכל יום עקבתי אחרי החשבון ועדכנתי אותה על הצ'קים שחויבו בחשבונה. דאגתי שהסניף שלה יחזיר את הצ'קים מהסיבה של 'צ'ק גנוב'".

הלקוח המקומי: "יש לי הכל מהכל. אני רואה את כל סוגי הלקוחות – מבוגרים, צעירים, עולים וותיקים".

מתחרים: "אנחנו נותנים את המענה הטוב ביותר ללקוחות שלנו. אנחנו בנקאים מקצועיים וממוקדים".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני מאוד אוהב את מכבי תל אביב בכדורסל ואוהב לטייל בארץ ובחו"ל".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "ממשיך בעבודתי המקצועית ומתקדם לתפקיד מנהל המחלקה".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר