האם חולת הקורונה שנפטרה בוולפסון נדבקה בבית החולים?

"נדבקת בנגיף הארור הזה משום שעזרת לזקן לקום מהמיטה בבית חולים כשסבא היה מאושפז", כתב נכדה של הנפטרת

פורסם בתאריך: 24.3.20 15:41

עדכון אחרון: 24.3.20 16:58

הנפטרת, מלכה קבע, בת 67 מבת ים, אם לשלושה ילדים וסבתא לשבעה נכדים, סבלה ממחלת רקע קשה. בעבר היא עבדה בבית החולים וולפסון, וגם לאחר שפרשה המשיכה להתנדב. מדובר בחולה השנייה שנפטרה כתוצאה מהמחלה.

היא הגיעה לבית החולים לפני כשבוע ובתוך זמן קצר מצבה התדרדר, הייתה מונשמת במצב קשה בטיפול הנמרץ הכללי בבית החולים וולפסון. מבית החולים נמסר, כי "צוות הטיפול הנמרץ שלנו נלחם על חייה במסירות רבה, אך מצבה התדרדר, ולמרות טיפול אינטנסיבי היא נפטרה. אנו משתתפים בצערה של המשפחה. נמסרה להם הודעה בנושא וצוותי העבודה הסוציאלית שלנו בקשר עמם".

לאחר מותה של החולה, תושבת בת ים, ספד לה נכדה בדף הפייסבוק ומדבריו עלה כי ככול הנראה נדבקה בזמן שביקרה בבית החולים וולפסון. "נדבקת בנגיף הארור הזה משום שעזרת לזקן לקום מהמיטה בבית חולים כשסבא היה מאושפז", כתב הנכד. "היית אישה חזקה הלביאה של המשפחה היית הכל בשבילנו נלחמת עד הרגע האחרון שלך אני אוהב אותך", כתב בהמשך, "רציתי לצאת מהבידוד ולבוא אלייך לבית חולים ולהיפרד ממך אבל לא נתנו לי. למה העולם כזה אכזר?".



מוקדם יותר היום פורסם כי בבית החולים וולפסון נמצאת כמות חולי הקורונה הקשים הגבוהה ביותר. כעת מאושפזים בבית החולים 14 חולי קורונה כשחמישה מתוכם במצב קשה. אחת מהם במצב אנוש.

במוצאי שבת הגיעה לישראל תרופה ניסיונית לטיפול בחולי הקורונה הקשים, והוכנסה לשימוש בבית החולים וולפסון.

כמו כן, מסרה מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, כי "אנו נמצאים כבר בשלב השני והמתקדם יותר בטיפול בחולים, כאשר החולים המוגדרים במצב קשה ובינוני מתרבים מדי יום".

עוד באותו הנושא:

הסדרי הלוויה מיוחדים: מלכה קבע שנפטרה מקורונה תובא הלילה למנוחות

 



תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משתתפים בצער המשפחה

    בבקשה תשארו בבית

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר