צילום: SamaraHeisz5 / shutterstock.com

תלמיד מגימנסיית יצחק נבון נדבק בקורונה – בית הספר ייסגר

נמשכת ההדבקה במוסדות החינוך

פורסם בתאריך: 13.6.20 14:46

 

נמשכת ההדבקה במוסדות החינוך: תלמיד מתיכון גימנסיית יצחק נבון אובחן כחולה מאומת בנגיף הקורונה.

בהודעה להורים נמסר כי החל ממחר (ראשון) בית הספר ייסגר עד להודעה חדשה והלמידה תתקיים באופן מקוון.

מהנהלת הגימנסיה נמסר כי בית הספר נמצא בקשר רציף עם משרד הבריאות, משרד החינוך ועיריית חולון, ופועל בהתאם  להנחיות. "מיפינו את כל  באי בית הספר שבאו במגע ישיר עם החולה המאומת", כך נמסר מההנהלה, "תלמידים אלה יקבלו הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות ומבית הספר. חשוב לנו שתעדכנו אותנו לגבי כל מצב רגשי או רפואי של ילדכם. צוות בית הספר עומד לרשותכם וישמח לסייע בכל שאלה שתעלה".



עוד נמסר בהודעה להורים כי התלמיד סובל מתסמינים קלים והוא חש בטוב. "אנו מבינים את החששות ואת המתחים המתגלים לאור ההודעה ומבקשים מכם לגלות איפוק וסבלנות. אנו פועלים כפי שנהגנו עד היום בשקיפות, אחריות ומקצועיות. ככל שיהיה בידינו מידע רלוונטי, נעביר אותו אליכם בערוצי התקשורת שלנו", צוין במכתב להורים, "נבקשכם לנהוג על פי הנחיות משרד הבריאות, לגלות אחריות בנוגע להפצת מידע ובנוסף לשמור על פרטיותו של התלמיד".

אתמול (שישי) אובחנו שני עובדים מעיריית חולון כחיוביים לנגיף הקורונה. השניים עובדים בשתי מחלקות שונות. הנהלת העירייה יידעה את העובדים שנמצאים בקרבתם של אותם חולים.

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל

    אם ההורים לא דואגים לילדיהם למסיכות,יש לפחות מישהו אחד שדואג גם במחיר שקל אחד. מסיכה הכי זולה עולה 3 שקל, אז הוא גם מממן. תעודת עניות להורים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר