צילום: freestocks-org

מי אוהב(ת) שופינג? היסטריית קניות בשישי השחור מחר בחולון

חג השופינג יגיע לשיאו מחר עם ההזדמנות שלכם (ובעיקר שלכן) לנצל את המבצעים השווים. כל הפרטים, המותגים והדרך הזולה לגרדרובה חדשה

פורסם בתאריך: 23.11.17 10:49

יום שישי השחור, Black Friday, הוא בכלל מנהג אמריקאי שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד. הוא חל ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר והוא נחשב ליום שיא של הצרכנות האמריקאית. למה דווקא שחור – כי בינינו האם יש סיפוק גדול יותר מלחזור הביתה עם ערימת שקיות שופינג? שחור, כי בראיית חשבון ובניהול ספרים באמריקה נוהגים לציין בדיו שחור רווחים והכנסות, ואילו הפסדים בדיו אדום. טירוף הקניות האמריקאי הגיע לכל העולם המערבי וכשמדובר בשופינג, הספורט הלאומי שלנו, גם אנחנו הישראלים חוגגים.

כל ההקדמה המלומדת הזאת היא רק כדי שגם לכם (ובעיקר לכן) יהיה תירוץ ליהנות מה-Black Friday המקומי בקניון עזריאלי חולון, שמציע מחר (ולמעשה כבר שלושה ימים) שלל פריטים של המותגים המוכרים והמובילים בהנחות משמעותיות של עד 60%. מחר הוא הוא שישי השחור עם שיא השופינג, עשרות מבצעים וקופונים אטרקטיביים במגוון רשתות בקניון בחולון.

מי ומה? חנויות הקניון יציעו עד 60% הנחה על מגוון רחב של מוצרים בתחומים שונים כמו מוצרי אופטיקה, ביגוד, הנעלה, ילדים ועוד. בחג הקניות ישתתפו מותגים מובילים כמו זארה, מנגו, קסטרו, רנואר, פוקס, הודיס, אלדו, Call it sprig, סבון, אופטיקה הלפרין, twenty four seven, דלתא, קיווי, דונה ויקטוריה, הוניגמן, אירוקה, TOP 10, גולברי, KEDS ועוד ועוד.

זו ההזדמנות להתחדש בגרדרובה חדשה לקראת העונה הקרה, להתבשם, להעשיר את הלנז'רי וליהנות מהמבצעים הבהחלט אטרקטיביים שלא תמצאו בכל יום בשנה, כי לא כל יום הוא בלאק פריידי.

גם יגאל אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי חולון, מסביר ש"הרעיון לקחת חלק בבלאק פריידי נולד מהרצון לחגוג את כניסת החורף בקניון ולהציע ללקוחותינו מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים בפתח העונה. חשוב לנו להמשיך ולשדרג את חווית הקנייה כך שתהיה הטובה ביותר באזור ועם המבצעים השווים ביותר".

אנחנו בטוח נהיה שם לפצות את עצמנו בשופינג אדיר ואין מצב שנפספס את היסטריית הקניות הזאת. יאללה שופינג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר