צילום: ראובן שניידר

לוח השנה הושק ב"גורדוס" עם בתו של הח"כ לשעבר מש"ס

ההמבורגרים, הסלבס ומשבית שמחות אחד בהשקת לוח השנה שבו מככבות הנשים הגדולות

פורסם בתאריך: 10.1.18 18:24

שלישי בערב, העיר חולון נוצצת ולא מכוכבים בשמיים, אלא יותר בזכות הכוכבים שהגיעו להשיק עם מגזין ״בלייזר״ את לוח השנה המסורתי שלו.

האירוע נערך במסעדת "גורדוס", בה נערכו הצילומים ללוח השנה שבו מככבות נשים מהממות, ביניהן שמחה גואטה, בתו של הח"כ לשעבר מש"ס יגאל גואטה, שהתפטר לאחר שהשתתף בחתונת אחיינו לבן זוגו. עוד מופיעות על הלוח יוצא הדופן וללא ייחוס משפחתי, הנשים הגדולות: מילי דהן, ליהיא ביבי, שירלי רחמוט, שחר הנוך, שירן הרוש, גלי מועלם, הלית סורק, ויקה סמירנוב, גבריאל אלבז, לב שומרי ולי זוהר.

צפו בפרופ' חצרוני באירוע ההשקה ב"גורדוס":

האורחים התפנקו בהמבורגרים ובקינוחים של "גורדוס"  שחולקו על חשבון הברון ונהנו מהמוזיקה של אבישג נגר ואלמוג לבר, שהיו על עמדת הדיג'יי.

בין המוזמנים שלא פספסו את ההשקה: עדי הימבלבלוי, שי מיקה יפרח, עודד פז ואושר סלים, רתם רבי, חובי סטאר, אדר גנדלסמן, מיכל ינאי, קים אקאפי ויוסי פרלוב, ילנה ראלף, אדל בספלוב.

עוד נצצו ובלסו אביבה תבורי, קארין עליה, דניאל שבתאי, אמיר חצרוני, שרון פרי, תהילה אסודרי, סימור דניאל, דין גרבר, אורנה דנינו, גל גברעם וריי שגב, שכיכבה על שער המגזין האחרון, ינואר 2018.

מי שגנב את ההצגה וגם השבית שמחה היה פרופסור אמיר חצרוני, שהגיע מרושל כהרגלו, ואז החל לדבר עם נשים שהצטלמו ללוח השנה ולהקניט אותן כשאמר שנשים "דבות" זה לא דבר יפה. התגובות לא איחרו לבוא וחצרוני זכה בעיקר לקריאות בוז מהנוכחים, שתקעו בין לבין עוד ביס בהמבורגר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר