זכרונות ילדות: פסטיבל ״צלילי ילדות״ חוזר לבמה

סדנאות, הפנינג וחגיגה גדולה ברחבי התיאטרון 11 עד 13 באוקטובר חוה"מ סוכות בתיאטרון חולון

פורסם בתאריך: 2.10.22 10:52

פסטיבל "צלילי ילדות בתיאטרון חולון", הפך מאז החל דרכו בשנת 2000 לחלק בלתי נפרד מנוף אירועי חול המועד סוכות לילדים וכל המשפחה הפסטיבל שמזוהה עם איכות אמנותית גבוהה, נתמך ע"י עיריית חולון ומשרד התרבות והספורט ומתמקד במופעי מוסיקה מחול ותיאטרון לילדים ולמשפחה יתקיים השנה בתאריכים 11 עד 13 באוקטובר בתיאטרון חולון. את הפסטיבל מפיקה מטעם תיאטרון חולון עינת בסר.



המנהלת האומנותית של הפסטיבל, מאיה בלזיצמן  מוסיקאית מוערכת בפני עצמה אומרת: "בעיניי, אין דבר חשוב יותר מאשר לחשוף את הדור הצעיר לתרבות עשירה ומגוונת ולהעשיר ולהעמיק את המצע עליו גדלים הילדים, דור העתיד.

בילדותי, הייתה לי הזכות ללכת להרבה קונצרטים, הצגות, הופעות מחול, תערוכות ועוד וברור לי שחלק גדול מהסיבה שאני עוסקת היום באמנות, זה בגלל שבילדותי נחשפתי לתוכן תרבותי עשיר ומגוון. מבחינתי אם ילד אחד יחזור הביתה וירצה בעצמו לנגן, לשיר או ללכת ולשמוע עוד ועוד הופעות – אני עשיתי את שלי".

תוכנית הפסטיבל בשנה זו מביאה מגוון רחב של אמנות  ממוסיקה קלאסית עם תזמורת גדולה לצד שחקנים שמדברים על איך מוסיקה משפיעה על הרגשות והזיכרון שלנו, מופעי מקור שעושים כבוד לאומנים ובהם אלון אולארצ'יק וע. הלל, מחווה לשירים של פסטיבלי הילדים של פעם, הופעות עם מוסיקה וטקסטים חדשים שיושמעו לראשונה בפסטיבל ועד שירה בציבור לכל המשפחה עם שירים מכל התקופות, סדנאות והפנינג גדול ברחבי התיאטרון.

ומה מחכה לילדים ולילדות ולהוריהם בפסטיבל?

היפה והחיה, עיבוד מקורי וססגוני לתיאטרון מחול בשיתוף שחקנים, רקדנים, מוסיקה ווידאו-ארט חדשני. במופע משתתפים השחקנים רועי קקון, יעל דובר ואבירם אביטן ורקדני להקת המחול "פרסקו" הלוקחים את הילדים בעקבות האגדה הקסומה וסיפורה של בל, המלמדת את החיה לפתוח את ליבו ומגלה את הטוב והחמלה שחבויים בו.

מחזה ובימוי: רענן נסים פררה, משה בן שושן, כוריאוגרפיה: יורם כרמי מוסיקה: ליאור רונן. (11.10 אולם 1 | 17:00 | גילאי 5 – 10).

עינת שרוף שרה שיר שמח – עינת והקהל יחזרו אל השירים האהובים מכל הזמנים, אלה שמזכירים את הילדות ואת משחקי הילדים, את החגים, את היוצרים הישראלים האהובים, האלבומים הגדולים ועוד. (11.10 אולם 2 | 17:30 | לכל המשפחה)

הבית של תוף –  מופע מקורי שיצרה אמנית כלי ההקשה, נויה שליין ומבוסס על ספר הילדים שכתבה. כלי ההקשה השונים מתעוררים לחיים כדמויות במשפחה וכחפצים בבית. במהלך המופע  מנגנת נויה על מגוון רחב של כלים, תוך כדי הקראת הסיפור  והקרנת האיורים (11.10 אולם 3 | 17:30 | לכל המשפחה).

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר