חולמים על דירה? היזם החולוני שחבר לג.יפית כדי להוזיל מחירים

מיזם חדש של יועץ נדל"ן מחולון מציע למחפשי הדירות להתאגד לכוח קנייה ולהוזיל משמעותית עלויות, מהמסד ועד הטפחות

פורסם בתאריך: 31.12.17 15:01

יוסי שניידר, תושב חולון, אב גאה לשלושה ילדים, עובד בתחום הנדל"ן כבר שמונה שנים. שניידר הקים לאחרונה מיזם חדש המעמיד ללקוחותיו פלטפורמה חברתית לגיבוש קבוצות רוכשים ולרכישת דירות מקבלנים ומיזמים במחירים ובתנאים טובים יותר, כאשר בראש ובראשונה מובאת בחשבון יכולתם הכלכלית של הלקוחות והתאמתם לקבלת אישור הבנקים למתן משכנתא לרכישת הדירה. בשורה התחתונה המיזם מבקש להעניק ללקוחות הנחות של מאות אלפי שקלים בתחום הנדל"ן.

לשניידר תואר ראשון במשפטים עם התמחות בתחום המיסוי והנדל"ן, הוא בעל תעודת יועץ נדל"ן מוסמך בתחום המסחרי ושיווק פרויקטים, זכיין של "אנגלו סכסון בת ים" ובעל משרד המתמחה בשיווק פרויקטים נדל"ניים, המלווה קבוצות יזמים במכירת דירות בפרויקטים שונים ברחבי הארץ.

שנייידר. הנחות מהמסד ועד הטפחות

לאחרונה חבר שניידר לעורכת הדין דנית דואן-ציון, בעלת משרד עו"ד המתמחה בנדל"ן ומקרקעין, ליצירת פרויקט נדל"ן יחיד מסוגו וביחד הקימו את חברת גרופיס.הום. החברה מציעה לציבור מחפשי הדירות להתאגד לכוח קנייה ולהוזיל עלויות בפרויקטים אטרקטיביים בנדל"ן, במוצרים משלימים לדירה, בשירותי מומחים ויועצים לרכישת דירות ובשלב מתקדם בהטבות נוספות בתחומים שונים. האתר המהפכני תפס תאוצה מדהימה ונחשף ל-100 אלף איש בשבוע הראשון להשקתו.  החברה מתקשרת אך ורק עם יזמים שיש להם ליווי בנקאי והבטוחה הניתנת בעבור כספי הרכישה הינה ערבות חוק מכר.

יתרון משמעותי נוסף במיזם הינו הליווי הצמוד של אנשי המקצוע העומדים מאחוריו מרגע ההתאגדות ועד קבלת הדירה בכל השלבים הרלבנטיים כמו ייעוץ וליווי משפטי, ליווי של מתאמת שינויים, הטבות בלעדיות מהבנקים השונים, תכנון תקציבי של רכישת הדירה ועוד.

במה שונה המסלול שמציע "גרופיס הום" מקבוצות רכישה רגילות?

שניידר: "הוזלת מחירי הדיור נעשית באמצעות התאגדות לקבוצת רוכשים של קבוצות ממוקדות בעלות מאפיינים וצרכים זהים אשר מהוות יחד כוח קנייה משמעותי וחזק, וכך הן מתחילות מעמדת פתיחה גבוהה בהשוואה לרוכש הבודד".

עוד הוא מבקש לחדד: "לא מדובר בקבוצת רכישה. הפרויקט מדבר על מספר קונים שרוצים להשקיע מכספם ולבוא לרכוש את הקרקע. אנשים לא מעוניינים להקים פרויקטים מאפס עם סיכוי סביר שלא יגיעו לקו הגמר. אנחנו עוסקים ביזמים שיש להם ערבויות בנקאיות. לא מדובר בקבלנים ויזמים מהסוג של ענבל אור שעלולים לעצור מכירה באמצע".

הפרויקט של שניידר מדבר על קבוצות של אנשים שרוצים לקנות דירה ביחד בפרויקטים של בינוי באזורים ספציפיים, בדגש על בניינים שנמצאים כבר בתהליכי בנייה, אך מעבר לקירות ולמעליות, לפרויקט של גרופיס.הום יש תוספת יוצאת דופן לעיסקת החבילה: "אנחנו עוזרים גם במקרים שבהם אנשים רוצים לקנות ביחד בהנחות משמעותיות ריהוט, מוצרי חשמל, ליווי אדריכלי וכדומה. מדובר בקנייה במחירי עלות, וזוהי הנחה משמעותית מאוד".

גרופיס.הום מושק בימים אלה  groupieshome.co.il ומציע, כאמור, למשתתפי המיזם הטבות החוסכות כסף רב, אם ברכישת הדירה, קבלת משכנתא ועמלות פתיחת התיק והטבות נוספות.

לגרופיס.הום שותפה מוכרת, הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג, המוכרת בשמה המקצועי ג.יפית. "פנינו אליה עם המיזם", מספר שניידר, "היא התחברה אליו מאוד והפכה לשותפה שלנו. היא עצמה בנתה בעבר כמה בניינים באזור המרכז בארץ ומדובר במקצוענית עם ידע עצום בשיווק וביזמות".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר