תמ"א זכריה 9

כמה תמ"א? הפרויקטים שאושרו בשנה האחרונה בחולון

כמה תכניות נמצאות בימים אלה בביצוע, כמה אושרו בשנה האחרונה וכמה יחידות דיור חדשות יתווספו בעקבות זאת לעיר

פורסם בתאריך: 19.1.18 10:54

71 תכניות תמ"א 38 נמצאות בימים אלה בביצוע בחולון ועוד 146 בקשות ממתינות להיתרים. כך עולה מנתוני אתר מדל"ן. האזורים העיקריים שבהם אושרו תכניות תמ"א נמצאים במערב העיר: תל גיבורים, נאות רחל, גרין ועם וסביב רחוב ביאליק. כמו כן קריית שרת בולטת בתחום זה.
מעיריית חולון נמסר כי בשנת 2017 נמסרו בסך הכל 32 היתרים, מתוכם 11 היתרים ניתנו להריסה ובנייה חדשה של 220 יחידות דיור; ועוד 21 היתרים ניתנו עבור חיזוק ותוספות בנייה למבנים קיימים עבור 193 יחידות דיור, ובסך הכל 413 יחידות דיור.

שורה של תכניות תמ"א 38/א' אושרו לאחרונה בחולון וכמו כן ניתן היתר סופי של הוועדה המקומית לביצוע התכנית של קבוצת עשהאל ברחוב זכריה הרופא 9.

שכונת גרין

ברחוב זכריה הרופא 9 בשכונת גרין, מדובר על בניין של 3 קומות שיהפכו ל-6, ו-16 דירות במקום 8. הדירות החדשות מתוכננות להיות בנות 3 חדרים ושטחן יהיה סביב 80 מ"ר, כולל מרפסות שמש וממ"דים. כמו כן מתוכננים התקנת מעלית ושיפוץ החזית. מחירי הדירות ינועו סביב 1.5 מיליון שקל. עליית הדחפורים לקרקע מיועדת להמשך חודש ינואר.

תל גיבורים

ועדת המשנה לתכנון ובנייה אישרה תכנית גדולה ברחוב האצ"ל בתל גיבורים. מדובר בבניינים מס' 20-28, הבנייה תכלול 59 דירות חדשות ותוספת 2.5 קומות לבניינים של 4 קומות. כמו כן יבוצע חיזוק ל-80 הדירות הקיימות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לרוכשים מיועדות 40 דירות 4 חדרים, 9 דירות גן ו-10 פנטהאוזים. קהל היעד הוא זוגות צעירים ומשפרי דיור ובמהלך 2017 נמכרו מספר דירות בפרויקט: דירות 4 חדרים בשטחים של 82 מ"ר ו-86 מ"ר נמכרו ב-1.35 מיליון שקל ו-1.52 מיליון שקל, בהתאמה.

תמ"א 38/ב' של הריסה ובנייה אושרה בביאליק 64. הבניין שיוקם יכלול 3 קומות מעל קומת קרקע, 17 דירות בסך הכל, כולל דירות גן ופנטהאוזים (על הגג). בכולן הובטחו מרפסות שמש וממ"דים. מהנדסת העיר מימי פלג המליצה על דחיית ההתנגדויות מאחר שהן תואמות את התב"ע באזור, כולל בנייה על הגג ומתן הקלה כך שגובה קומה יהיה 3.15 מטרים ולא 3 מטרים.

גם הבניין בביאליק 90 ייהרס ובמקומו יוקם בניין בן 4 קומות עם 8 דירות וקומת גג חלקית. לרוכשים מובטח מרתף חניה. במקרה זה התערבה מהנדסת העיר וקיבלה התנגדות, לפיה גובה קומה מותרת לא יהיה מעל 3 מטר (3 קומות חצו את הגבול בתכנית המקורית).

רסקו א'

אישור נוסף ניתן לצמוד קרקע ברחוב האשל 7 (רסקו א') שייהרס יחד עם המחסן ובמקומו יוקם מבנה מגורים בן שתי קומות מעל קומת קרקע חלקית +חדר על הגג + פרגולות +מרתף ומחסנים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר