כמה עולה דירה בפרויקט הנדל"ן החדש בקריית שרת?

לדברי היזמים, 60% מהדירות כבר נמכרו בעיקר לאוכלוסיה צעירה בשל הסביבה האטרקטיבית

פורסם בתאריך: 20.2.18 09:50

תנופת הבנייה בחולון ממשיכה, כאשר לאחרונה עיריית חולון העניקה היתר בנייה לפרויקט הנושא את השם  Bachar Art של קבוצת בכר. הפרויקט ממוקם ברחוב רמת הגולן 15 בשכונת קריית שרת בעיר ובחברה נמסר כי "60% מהדירות כבר נמכרו".

מדובר על פרויקט במסגרת תמ"א 38/א כאשר לבניין המקורי שכולל 4 קומות, יוספו לו עוד 2.5 קומות ובסך הכל 12 יח"ד. שטח הדירות ינוע מ-90 מ"ר עד 120 מ"ר במחירים בין 1.7 מיליון שקל ל-1.9 מיליון שקל.

הפרויקט מוקם במסגרת התחדשות עירונית ובו מוצעות למכירה דירות 4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בגדלים שונים, כאשר מועד האכלוס הצפוי הוא בעוד כשנתיים. כמו כן, יזכו הדיירים ליהנות מיצירות אמנות של אמנים מקומיים, אשר יוצגו בלובי החדש של הבניין.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

הפרויקט ממוקם באחד האזורים הטובים בחולון, אזור שקט במיקום מרכזי בעיר. השכונה נמצאת בקרבת פארק פרס, מרכז הספורט, הקאנטרי  קלאב, מתחם המדיטק, מוזיאון העיצוב והמכון הטכנולוגי HIT.

ליאור בכר, מנכ"ל ובעלים קבוצת בכר, מסביר: "התחדשות שכונת קריית שרת, שבה ממוקם הפרויקט, מושכת אליה אוכלוסיה צעירה ואיכותית, שמכירה ביתרונות הגדולים של השכונה. שכונה מרווחת עם הרבה שטחים ירוקים, שירותי קהילה טובים, חינוך מצוין, קירבה לפארק פרס, לה פארק ומתחם עזריאלי המספקים מרכזי בילוי ומקומות עבודה וגישה נוחה לשכונה".

עוד מציין בכר כי "חזות השכונה עתידה להשתנות לבלי הכר בשנים הקרובות, עת יסתיימו כל פרויקטי ההתחדשות העירונית שכבר החלו בה. השכונה עדיין לא מיצתה את כל הפוטנציאל שלה, אי לכך מי שישכיל לקנות דירה כבר עכשיו, ישביח משמעותית את הנכס שלו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר