פרויקט תמ"א עיבוי-בינוי הגדול ביותר בחולון יוצא לדרך

בהשקעה של 50 מיליון שקל יתווספו 36 דירות חדשות ל-48 הדירות הקיימות בשלושה בניינים – איפה כל זה קורה ומתי?

פורסם בתאריך: 25.3.18 14:16

פרויקט תמ"א עיבוי-בינוי הגדול ביותר בחולון יוצא לדרך: קבוצת דוד אזולאי תבנה את פרויקט תמ"א 38 ברחוב מרבד הקסמים בעיר. במסגרתו, שלושה בניינים בשכונת נאות יהודית יחוזקו, ישופצו וישודרגו. כך, ל-48 הדירות הקיימות בשלושת הבניינים יתווספו 36 דירות בנות ארבעה חדרים חדשות ב-2.5 קומות שייבנו וכן דירות גן חדשות.

כיום, כולל כל בניין ארבע קומות ובכל קומה ארבע דירות בנות 75-80 מ"ר. הדיירים יקבלו במסגרת השדרוג מרפסת שמש, ממ"ד, חניה תת קרקעית, מעלית, לובי מפואר וחידוש כללי של החזית. קבוצת דוד אזולאי תשקיע בפרויקט כ-50 מיליון שקל, כאשר החברה צופה הכנסות של כ-60 מיליון שקל.

אדריכל הפרויקט הוא הוגו רוזנפלד והתכנית כבר הוגשה לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וממתינה להיתר בנייה. את החברה מייצגים עורכי הדין שי הוברמן ואורית שניק ממשרד פירון, ואת הדיירים מייצגת עו"ד ליליאנה צור. לחברה יש כיום עשרה פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38 בחולון, מהם שלושה כבר  בביצוע.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מנכ"ל הקבוצה, עו"ד דוד אזולאי: "הבניינים נמצאים על מגרש גדול, יותר משלושה דונם, וזה נותן אפשרות לעבוד ולפתח את המתחם, לבנות דירות גן וקומות נוספות, לשפר ולשדרג באופן משמעותי את הדירות והמבנים. אנחנו פועלים בעיר במספר פרויקטים של תמ"א. יש דרישה לדירות חדשות בשכונות ותיקות ומבוססות, והתחדשות עירונית עונה על הצורך באופן שמשרת את הדיירים הקיימים, את אלה שיבואו ואת העיר".

קבוצת דוד אזולאי הוקמה ב-2005 על ידי היזם עו"ד אזולאי ובהמשך חבר אליו השר לשעבר ד"ר רענן כהן, המשמש כיו"ר הקבוצה. בשנים הראשונות עסקה בעיקר בביצוע ועבדה עם חברות מהגדולות בשוק. החברה עסקה ביזמות ובבנייה של מבני תעשיה ומרכזים מסחריים. בשנים האחרונות,  עוסקת החברה ביזמות ובביצוע עצמי בתחום הבנייה למגורים ופרויקטים בעירוב שימושים, ומנהלת שני פרויקטים גדולים למגורים בנתניה. לחברה עשרה פרויקטים של התחדשות עירונית בחולון, תמ"א 38 ופינוי-בינוי, ביניהם פרויקטים ששיווקם הסתיים ואחרים שנמצאים בשלבי ביצוע שונים.

לפי ניתוחי אתר מדלן, חולון עצמה נמצאת בתנופת פיתוח של התחדשות עירונית והפעילות בעיר מהווה כ-5% מסך הפרויקטים בישראל. כ-70 פרויקטים בחולון כבר יצאו לדרך או אוכלסו וכ-120 אחרים ממתינים להיתר. מיקומה האטרקטיבי של חולון וקרבתה לתל אביב ולמרכזי תעסוקה אחרים במרכז הופכים אותה ליעד מועדף ובעל כדאיות כלכלית לפרויקטים מסוג זה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר