בניין המשרדים Biznext
בניין המשרדים Biznext

פארק העסקים בחולון מתרחב עם פרויקט BIZNEXT החדש

חברת אלדר השקעות תקים בניין למסחר ולמשרדים קטנים וגדולים, מ-74 מ"ר ועד קומה שלמה

פורסם בתאריך: 26.3.18 12:22

חברת אלדר השקעות מקבוצת אלדר חתמה על האופציה עם בעלי קרקע פרטיים להקמת בניין משרדים בפארק העסקים בחולון. מדובר בבניין שיכלול 8 קומות בהיקף של 10,578 מ"ר, מתוכן שלוש קומות מסחר מדורגות ומעליהן חמש קומות של משרדים.

פרויקט BIZNEXT תוכנן על ידי האדריכל רון רובינשטיין, יעוצב בסגנון מודרני עם קירות מסך בשילוב של חלונות נפתחים ומרפסות בחלק מהמשרדים. הפרויקט נהנה מיחס ברוטו נטו של 20% – נמוך מהממוצע באזור העומד על 27%.

מ"אלדר השקעות" נמסר כי חמש קומות המשרדים מתוכננים בגמישות המאפשרת רכישת משרדים קטנים מ-74 מ"ר ועד קומה שלמה המשתרעת על פני 700 מ"ר. מועד מימוש האופציה נקבע לחודש אוגוסט והאכלוס 24 חודשים מקבלת היתר בנייה.

פרויקטBIZNEXT ממוקם בסמוך למתחם עזריאלי בפארק. עד כה, מעל 150 חברות העתיקו את מיקומם לפארק העסקים בחולון. מדובר על 200 אלף מ"ר של משרדים ומסחר. מתחם העסקים בחולון מוקם במקום בעלי מלאכה ומפעלים זעירים שאפיינו את המתחם עד לפני מספר שנים. עיריית חולון מקדמת את המתחם בין היתר על ידי ארנונה נמוכה לעומת אזורי ביקוש מקבילים כדוגמת מתחם הבורסה ברמת גן, פארק המדע ברחובות ורמת החייל. העירייה מעוניינת להפוך את האזור למתחם שוקק של תעסוקה ובילוי.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

היתרון במיקום של פארק העסקים במה שמכונה משולש הזהב – תל אביב בצפון, ראשון לציון מדרום ונתב"ג ממזרח. בנוסף למתחם יש כיום גישה מהירה לכביש 4, כביש 44 וכביש 1. בנוסף, המתחם נמצא על תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה הנמצא בשלבי בנייה. על פי הערכות, האזורים הנמצאים על תוואי הרכבת ייהנו ממסחר מפותח ועלייה בערך הנכסים.

לדברי רו"ח עדי דנה, מנכ"ל חברת אלדר השקעות, "מבדיקה שערכנו מצאנו כי יש פלח שוק גדול של משקיעים שאינם מעוניינים לרכוש קומות שלמות של משרדים כפי שנמכרות אצל קבוצות הנדל"ן הגדולות בישראל. לכן, יצרנו מוצר המיועד למי שמחפש אפיק השקעה בסכום נמוך יחסית של החל מ-270 אלף שקל. נוסף על כך יש משקיעים המעוניינים לפזר סיכונים ולא להשקיע הכל במגורים. אותם משקיעים מחפשים כיום משרדים קטנים ושטחי מסחר".

ב"אלדר השקעות" מציינים כי המשקיעים החלו להגיע לשוק המשרדים מכיוון שהתשואה על השכרת משרדים במרכז הארץ נעה בין 7% ל-9% לעומת 4%-2% בשוק המגורים. בנוסף, בשוק המשרדים החוזים עם השוכרים הם לרוב לתקופה של 5 שנים, דבר הנותן שקט נפשי לטווח זמן גדול יותר.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר