בלינסון 15 חולון. התנגדויות

יותר מ-50 משפחות מחולון מתנגדות לתמ"א 38א בקריית עבודה

מספר תכניות תמ"א נדחו בחולון בשל התנגדויות התושבים, שטוענים: אופי הרחוב ישתנה, הצפיפות תגדל וערך הדירות יירד

פורסם בתאריך: 3.4.18 13:53

בקשה להריסת הבניין ברחוב בלינסון 15 והקמת בניין חדש נדחתה בשבוע שעבר על ידי רשות הרישוי של עיריית חולון. התכנית כוללת, כאמור, את הרס המבנה הקיים והקמת מבנה מגורים בן 3 קומות מעל קומת קרקע הכוללת דירת גן, חדרים על הגג, מרפסות פתוחות, ממ"דים, מרתף חניה ומחסנים, ובסך הכל 10 דירות במקום 4 כיום. העניין נמצא בדיון בוועדת הערר וטרם התקבלה החלטה סופית.

יותר מ-50 משפחות המתגוררות ברחובות בלינסון וליאון בלום הגישו שורה של התנגדויות לתכנית. הנימוקים העיקריים נוגעים לשינוי אופי הרחוב שמתאפיין בבניינים דו קומתיים על עמודים, הגדלת הצפיפות, מחסור בתשתיות וחניות והיעדר תכנית מתאר מאושרת. דיירים אחרים טענו שערך דירותיהם יירד בעקבות הקמת בניין חדש וקרבתו לדירותיהם (פחות מ-4 מטרים), הבניין יסתיר את הנוף, יחסום אוויר והקמת המרפסות תגרום פגיעה בפרטיות.

בהחלטה נכתב כי יש להשלים אישורי אדריכל הרישוי, יועצת תאגיד, נגישות, ניקוז, תנועה ותברואה, ולהמתין להחלטת ועדת הערר המחוזית.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

כמו כן דחתה רשות הרישוי בקשה לאישור תמ"א 38/ א' בבניין ברחוב הבקעה 15 והגדלת מספר הדירות מ-32 ל-52 באמצעות תוספת קומה חמישית ושישית, בניית דירות גג + ממ"דים + מרפסות שמש + דירות גן + הרחבת הלובי ותוספת מעלית + פרגולות ומכפילי חניה.

הרשות סירבה לאשר גם הקמת בניין של 3 קומות ברחוב ארלוזורוב 103 לאחר הריסת המבנה הקיים. בבניין החדש מתוכננות 3 דירות בלבד. היא נדחתה בשל סירוב אדריכל ויועצי ניקוז,תברואה ותנועה. פרויקט נוסף שדורש תיקונים לפי החלטת הרשות הוא תוספת שתי קומות ו-9 דירות ברחוב ההסתדרות 3.

קבוצת עשהאל, המבצעת תמ"א ברחוב קפלינסקי 10, הגישה בקשה לביצוע תמ"א 38 גם בבית מס' 14 ברחוב. התכנית היא לבנות שתי קומות ולהגדיל את מספר הדירות בבניין מ-9 ל-17, עם 6 דירות 4 חדרים חדשות ושני מיני פנטהאוזים.

עוד באותו עניין:

תגיות:

תגובות

5 תגובות
  1. אריק

    פשוט מחרבים את העיר.
    אף אחד לא מסתכל 50 או 100 שנה קדימה אלא מקסימום 5, (אגרות בנייה וארנונה…) . כל מחלקת ההנדסה בעיר צריכה להתעורר וללמוד קצת ממדינות "מודרניות" כמו בולגריה רומניה הונגריה וכד' איך מתכננים עיר שנעים לחיות בה ולהסתובב בה עם תחבורה ציבורית ורחובות מתוכננים. אבל בעצם מה זה מעניין אותן (כן אותן) אף אחת מראשי ההנדסה לא גרה בעיר בכלל וראש העיר פשוט כבר הלך לאיבוד בדרך !!

  2. בלינסון 15

    בבלינסון 15 היזם ביקש בהתחלה 7 קומות ו 16 דירות והועדה המקומית אישרה לו ללא היסוס. מבנה קרקע חד קומתי עלוב שלא זכאי בכלל לתמ"א 38 – שחיתות לשמה! וקומבינות על חשבון הדיירים. בושה למדינת ישראל שדיירים צריכים להוציא כסף ולהתנגד לשחיתות שכזאת. בשביל זה אנשים שמים את החיים שלהם הקו?! בשביל החרא הזה?! חוצפה.

  3. נמאס מהחמדנים - בכייה לדורות

    והמגדלים בקראוזה? כל פעם אישרו איכשהו עוד קומות ועכשו תקועים לכול השכונה בחלונות 2 גושי בטון מפלצתיים ומכוערים במקום צמרות מקווה ישראל ושמיים תכלת.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הערייה דואגת לקבלנים ולעצמה .אין שום טובה לדייר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר