תכירו: פנינת יוקרה במערב קריית שרת בחולון

הצצה אל אחד הפרויקטים היותר מרשימים בחולון: שני בנייני בוטיק של חברת ניצן פרויקטים במסגרת תמ"א 38

פורסם בתאריך: 9.5.18 14:00

באחד הרחובות השקטים והנעימים של חולון, במערב קריית שרת, מרחק הליכה ממרכזי התרבות והבילוי החדשים של העיר, מוקם בימים אלה פרויקט ניצן פרימיום – בית לחם 6-8 – במסגרת תמ”א 38.

את הפרויקט מקימה חברת ניצן פרויקטים בע"מ בניהולו של עו"ד יעקב פירוזמן ודוד שניאורסון, כאשר על התכנון אחראי האדריכל הוותיק שאול יסקי. "הייחוד של הפרויקט הוא המיקום, הבנייה הירוקה, היוקרה והמחיר", אומר שאול כהן, המשווק הבלעדי של ניצן פרימיום, "הרחוב שקט וקרוב לבתי ספר וגנים".

בפרויקט נבנות 12 דירות חדשות בכל אחד משני הבניינים במקביל: שמונה דירות בנות ארבע חדרים, שתי דירות גן ושני פנטהאוזים בכל בניין. יחד עם התוספות יכלול כל בניין 28 דירות. המפרט היוקרתי כולל החלפת כל תשתיות הבניינים מהיסוד, הוספת מעליות ושדרוג הדירות. "בכל דירה יש ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומפרט יוקרתי מפואר", אומר כהן.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בנוסף, במסגרת הפרויקט נבנה חניון תת קרקעי רובוטי אוטומטי רחב מימדים. "שיא הטכנולוגיה והיוקרה", מדגיש כהן.

שלושה סוגי דירות בפרויקט: ארבעה חדרים, בגודל של כ-100 מ"ר כולל מרפסת שמש, דירת פנטהאוז במפלס אחד בגודל של כ-200 מ"ר – 100 לדירה ו-100 מ"ר נוספים של מרפסות, ודירת גן שגודלה כ-115 מ"ר שלהם מתווספים בין 65 מ"ר ל-85 מ"ר של גינה פרטית. המחירים מתחילים ב-1,850,000שקל לדירת ארבעה חדרים ועד 2,550,000 שקל לפנטהאוז היוקרתי. "הרוכשים ייהנו מפריסת תשלומים גמישה ונוחה וחשוב ומהותי במיוחד – מליווי בנקאי, כך הם מרוויחים את השקט לישון טוב בלילה", מסביר כהן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר