נתנאל בשדרה. תתחדשו

הבוטיקים, בתי האוכל והחנויות במרכז המסחרי החדש בחולון

סלון יופי, סלון כלות, מעדניה, קונדיטוריה, בוטיקי אופנה, מספרה, קצביה, מינימרקט, סניף בנק, חללי עבודה ומרפאות מומחים ועוד בתי עסק לאוהבי הבילויים בחולון

פורסם בתאריך: 14.11.18 10:39

לפני כחודש נפתח בחולון "נתנאל בשדרה", מרכז קניות בילוי ושירות עירוני, אשר מרכז תמהיל עסקים ייחודי הכולל מסעדות, בתי קפה ומאפה, חנויות שירות לשכונה ולעיר כגון קצביית בוטיק ומינימרקט, חנויות סלולאר, מרכז טיפוח קוסמטי ומעצב שיער אקסקלוסיביים, מרפאות מומחים, שיניים ומשפחה וכן סניף גדול של בנק הפועלים.

בקרוב יצטרפו למרכז בשכונת ח-501 עסקים ומשרדים בסגנון מרחבי העבודה השיתופיים לעצמאים ובעלי מקצועות חופשיים. מיצובו של המרכז כמרכז עם תמהיל משלים לתמהיל הסביבה המסחרית שבה הוא נמצא והוא נותן מענה כמרכז מסחרי עבור תושבי שכונת ח-501 אשר בליבה הוא ממוקם וכן תמהיל בילוי ומסעדות אשר הורכב בעבור תושבי חולון והסביבה.

בין המסעדות הפועלות בקומת הקרקע: בית קפה מרשת "ללוש" אשר לה סניף דגל בשדרות רוטשילד תל אביב, סניף גדול של הרשת האסיאיתית ג'אפניקה, סניף שלישי מחוץ לתל אביב מרשת הבורגרים סוסו אנד סאנס של השף עומר מילר. סניף קונספט של רשת הגלידריות דלי קרים, פיצריה איטלקית אמיתית וכשרה מרשת זותא פיצה אשר לה סניף ברחוב דיזנגוף בתל אביב, רשת "סחבק" טוסט נקניק, בית מאפה, קונדיטוריה וטאבון "דורדיא", ובקרוב ייפתחו סניף דגל של מסעדת בשר כשרה מרשת גריל מרקט אשר לה סניף במרכז שוסטר ברמת אביב ומעדניה WELL DONE.

בקומה הראשונה ממוקמים: מרכז טיפוח ואסתטיקה "ג'ניאל" ומעצב השיער הוותיק דורון אברג'יל, בוטיק בגדי נשים של איריס ארביב, מרפאת שיניים של ד"ר צין ומרפאת נשים של ד"ר אליגר וכן מרפאת משפחה מרשת מכבי של ד"ר ליאור ניומן. בקרוב יצטרף גם סלון כלות של אורטל עגיב.

בנוסף, בקומה הראשונה מתכננים בימים אלו קומפלקס פרימיום ייחודי של משרדים הכולל לובי ומרכז שירות משותף ועתיד לכלול כ-40 משרדים להשכרה כאשר קהל היעד הנו עצמאי המעוניינים במשרד יחיד או זוג לכל היותר והתשלום יכלול דמי שכירות, ניהול וארנונה כתשלום כולל. הקומפלקס יהיה תחת המותג BOXOFFICE. הרעיון נולד מהצורך הגדול של נותני שירותים או בעלי מקצועות חופשיים עצמאים אשר מחפשים משרד בקרבת הבית בסביבה בה ניתן לקיים גם פגישות עסקיות בבית קפה או מסעדה איכותית.



למרכז חניון מקורה תת קרקעי ובו כ-100 מקומות חניה ובנוסף עתידה להיסלל מולו חניה עירונית חינמית בת 100 מקומות נוספים.

בני חליף מחברת הניהול חליף-יובלים, המתמחה בפיתוח וניהול של מרכזי מסחר, אומר: "מרכז נתנאל בשדרה אשר נפתח בחודש שעבר כמעט במלואו מהווה כבר עוגן לבילוי העירוני בחולון והוא פעיל ומלא כל שעות היום. הלקוחות מצביעים ברגליים והמרכז עם מיטב הרשתות עתיד להוות מרכז עסקים, שירותים ובילוי המרכז בתוכו מסעדות וחנויות אשר ייתנו מענה לצרכי היומיום של תושבי השכונות החדשות והוותיקות".

המבנה תוכנן על ידי משרד האדריכלים V5 אדריכלים בראשות האדריכל בני פרי והאדריכלית טלי דראל.

תגובות

2 תגובות
  1. ביקרתי שם פעם אחת והזדעזעתי

    האזור הכי מלוכלך והכי פחות מתוחזק בחולון. שברי זכוכיות על הריצפה, כתמי גלידה בכל מקום, שאריות מזון ועטיפות אוכל בכל מקום

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר