מי אחראי להפצת כרזות הומופוביות בחולון?

"להט"ב זה לא נורמלי ולא יהודי", נכתב בכרזות שהופצו על גבי מכוניות חונות בסמוך לקניון

פורסם בתאריך: 14.11.17 15:30

כרוזים הומופוביים הופצו אמש (שני) בחניון הסמוך לקניון חולון. הכרוזים הונחו מתחת למגבי מכוניות ועל חלונות הרכבים בחניון. מקרה דומה אירע גם בחניונים במרכזי קניות בראשון לציון, ברחובות ובמודיעין.

"להט"ב זה לא נורמלי ולא יהודי. די לסתימת פיות", נכתב בכרזה הומופובית שהוצמדה למכוניות שחנו באזור קניון חולון. תושב העיר, שהגיע לבילוי משפחתי וגילה את הכרזה על מכוניתו, אמר: "אני מזועזע לראות כיצד בעיר שבה אני חי ומגדל את ילדי מפרסמים כרזות כאלו. אני מאוד בעד דמוקרטיה אבל  זו כרזה אנטי דמוקרטית".

תושבת אחרת אמרה: "גיליתי את הכרזה האיומה הזו מתחת לווישרים. אני חושבת שזה איום ונורא. מישהו כנראה מנסה לנצל את המומנטום של רעידת האדמה הקלה כדי לזעזע אותנו קצת. יש לי מסר עבור מי שהפיץ את הכרזות: אם הומואים לא יתחתנו אחד עם השני, הם יתחתנו עם הבנות שלך".

 

נעמי שיינפלד, תושבת העיר ואם לבן הומוסקסואל, אומרת: "הייתי מורה לתנ"ך במשך עשרים שנה. אני יכולה לומר בוודאות כי בתנ"ך אין משפחה 'נורמלית' אחת. משפחה יהודית, לפי המקורות, כוללת אבא, אמא, עוד אמא, כמה שפחות ואמות. אנחנו לא חיים בתקופת התנ"ך אלא במאה ה-21, מתי בפעם האחרון קיימנו את מצוות שילוח הקן או הקפדנו על חוק עגלה ערופה? מבחינת הדין התנ"כי, הומו ומחלל שבת הם כופרים באותה המידה".

שיינפלד מבקשת לציין: "אני גאה מאוד בבן שלי, הוא בן 17 ויצא מהארון לפני שנתיים. המשפט הראשון שהוא אמר לי היה: 'אל תדאגי אמא, אני אביא לך ילדים ואקים משפחה. משפחה שונה, אבל עדיין משפחה'. העניין הוא שאני בכלל לא חשבתי אחרת".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר