שלולית ענק מונעת גישה לגנים ולבתי הכנסת בשמריהו לוין

"הילדים מגיעים רטובים לגן", מתלוננות האמהות כי עם כל גשם ובמשך שנים מוצפות המדרכות ונמנעת הגישה לאשכול הגנים ולבתי הכנסת ברחוב

פורסם בתאריך: 22.11.17 09:00

כמויות הגשם שירדו ביומיים האחרונים גרמו שוב להצפה במתחם הגנים ובבתי הכנסת של רחוב שמריהו לוין. את תושבי הרחוב זה לא הפתיע, כי כל חורף ובמשך שנים מוצפות מדרכות הרחוב כך שנמנעת דרך הגישה לאשכול הגנים ולבתי הכנסת ברחוב שמריהו לוין.

"כדי להגיע אל הגן בבוקר אנחנו נאלצות לצלול אל שלוליות עמוקות", אומרות אמהות לילדים באשכול גנים. "היום עוד לא התחיל והילדים מגיעים לגן רטובים. הכל מוצף". גם המתפללים בבתי הכנסת נאלצים להירטב בדרכם לתפילה ובסיומה.

"כל שנה זו אותה הצפה עם גשם חזק ראשון", אומר אחד מתושבי הרחוב, שמציין: "פנינו לעירייה, ששלחה פקח לשטח אחרי שהכל התייבש וכמובן, לא עשו דבר".

הבעיה נעוצה בעובדה שמתחם הגנים ובתי הכנסת נמצאים בקצה הרחוב ללא קולטנים שיקלטו את מי הגשם, שמתאספים לשלולית גדולה ועמוקה. "אם העירייה היתה שולחת למקום מישהו ברגע האמת", אומרים תושבי הרחוב, "היו יכולים לראות עם מה אנחנו מתמודדים כל חורף וכל החורף. הבעיה היא שעד שמגיע מישהו מהעירייה המים נקווים, הכל יבש ונראה תקין".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בשלוליות שנוצרו עקב כמות גדולה של גשם שירדה בזמן קצר. מהנדס דרכים יבדוק את השיפועים במקום והעירייה תפעל על פי המלצותיו".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר