משהו מתוק: קונים ממארזי החג של אקים בחולון ומשמחים פעמיים

לקראת חג החנוכה מבקשים חניכי מרכז קש"ת בחולון, מרכז תעסוקה שיקומי לאנשים בוגרים עם מוגבלות שכלית: "קנו את מארזי המתנות שלנו"

פורסם בתאריך: 27.11.17 14:39

חניכי מרכז קש"ת, הפועל באמצעות מינהל הרווחה של חולון, מכינים לקראת חנוכה מארזי חג מיוחדים ובהם ממתקים והפתעות לחג, במחירים שווים לכל נפש.

בקש"ת שוהים כ-100 חניכים, מתוכם 18 משולבים בתעסוקה בבתי עסק פרטיים, ובמסגרת פעילותם, הם מייצרים פתרונות אריזה, מארזי מתנות ושירותים נוספים. פעילות זו יוצרת אצל חניכי המרכז תודעת מחויבות, אחריות ושייכות למארג החברתי.

החניכים במרכז מספרים שהעבודה סביב המארזים גורמת להם לסיפוק רב והם נהנים ממנה. רמי העובד במקום זה זמן רב מספר שהוא גר בהוסטל הסמוך ושגרת החיים שלו היא כשל בן אדם רגיל, עבודה ובית. בעבר ניסה לעבוד במקומות עבודה רגילים אך כיום הוא מעדיף לעבוד במרכז בשל הקירבה להוסטל.

חניכה בשם יעל מספרת שהעבודה במרכז גורמת לה סיפוק רב. היא מתגוררת עם עוד חמש חברות בדירה משותפת עם אם בית אחראית, ומלבד הפעילות ביום במרכז קש"ת, היא יוצאת גם אל פעילויות במרכז הקהילתי נאות שושנים.

ליעל ורמי חשוב להדגיש: "אנו אנשים רגילים עם מוגבלות אך אנו חיים חיים רגילים ואנו לא רוצים רחמים של אף אחד". מנהל המרכז אומר: "שמחת החיים והמוטיבציה של האנשים האלה עושה לי חשק  לקום בבוקר לעבודה. בעבר עבדתי במשרות בכירות אך שום דבר לא ישווה לסיפוק שאני חווה כאן".

לחניכים ולאנשי הצוות יש בקשה משותפת אחת" "קנו את מארזי החג שלנו ותרוויחו פעמיים, גם תשמחו את יקיריכם וגם אותנו על כך שקניתם מאיתנו". אפשר לבחור בין שני סוגי מארזים, מארז אישי ובו ממתקים בהכשר בד"צ לחג, במחיר 15 שקלף ומארז מזוודה המכיל יותר מממתקים במחיר 38 שקל. נתין להזמין בסניף אקים חולון. 077-5166460.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר