עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)
עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)

אתר עיריית חולון במקום הראשון הארצי במדד השקיפות לתושבים

במסגרת מדד השקיפות באתר האינטרנט של העירייה, כפי שנבדקה ב-76 ערים בישראל, עומדת חולון במקום הראשון יחד שלוש רשויות אחרות

פורסם בתאריך: 27.11.17 14:02

חולון מדורגת במקום הראשון במדד הרשויות המקומיות השקופות לתושביהן. כך עולה מנתונים שמפרסמת עמותת שקיפות בינלאומית ישראל. במסגרת מדד השקיפות לשנת 2017 כפי שנבדקה ב-76 ערים בישראל, עומדת חולון במקום הראשון עם ציון 100, ויחד איתה חולקות את המקום הראשון גם כפר סבא, קריית ביאליק ומגדל העמק.

מטרת המדד לבחון את נגישות וזמינות המידע באתר האינטרנט של הרשות המקומית ולהוות כלי בידי הרשויות להגברת השקיפות בנושאים השונים, החל בנדרש על פי החוק, דרך פרסום פרוטוקולים, תקציב, פרסום מכרזים, נושאי תכנון ובנייה ועוד. בין היתר בדק המדד: דרכי התקשרות עם העירייה, העומד בראשה וחברי המועצה, פרסום דו"חות שונים, בהם: הדו"ח השנתי של מבקר הרשות ושל הממונה על חופש המידע, פרסום פרוטוקולים, כגון ישיבות מועצה, ועדת תמיכות, ועדת מכרזים, הוועדה לתכנון ולבנייה, פרסום חוקי עזר עירוניים, מכרזים, מועדי ישיבות מועצה, וכן פרסום נושאים כגון: תעריפי ארנונה, קריטריונים למתן הנחות ופטורים ועוד.

ראש העיר, מוטי ששון, מסר בתגובה: "אנו רואים מחויבות רבה בהבאת מירב המידע לידיעת תושבי חולון במגוון אמצעים וזאת מתוקף היותנו משרתי ציבור. מדד העמותה מוכיח כי מאמצינו אכן נושאים פרי ואני גאה על כך שחולון מובילה בארץ בתחום זה".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אתם מונעים מתןשבים להגיב בטענה שהתגובה קיימת זה שיתוף פעולה בהשתקת אמת ועובדות ובטח גם על זה תכתבו שקיים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר