פסולת בחולות מולדת. 750 שקל קנס. צילום: עיריית חולון

עיריית חולון מסתערת: קנסות למעשנים ומשליכי פסולת

עיריית חולון חילקה קנסות בסך 43,000 שקל במבצע אכיפת עישון במקומות ציבוריים

פורסם בתאריך: 29.11.17 16:39

הפיקוח העירוני של חולון מדווח על דוחות וקנסות בגין אי שמירה על הסדר והניקיון ועישון במקומות ציבוריים. מנהל אגף הפיקוח העירוני, אבי עטיה: "אנו מגבירים מאמצים על מנת להגביר את ההרתעה ולשפר את איכות החיים של התושבים".

בעירייה הודיעו היום כי הפיקוח שם דגש בימים אלה ומשקיע מאמצים מרובים באכיפת חוקי העזר העירוניים למניעת מפגעים ושמירת הסדר והניקיון. בראשית השבוע ניתנו ברחוב גולומב שני דו"חות בגובה 320 שקל כל אחד לתושבים שהוציאו גרוטאות שלא ביום ההוצאה וכן השליכו פסולת בניין שלא במקום המיועד לכך. בהמשך ניתן ברחוב זה גם קנס בגובה 475 שקל לבעלי מכולת שהציבו מתקנים בשטח ציבורי ללא קבלת היתר.

אתמול (שלישי) זיהו המפקחים העירוניים מוקד של השלכת פסולת ביתית וגרוטאות בשטח מגרש חולי סמוך לאזור מגורים, ברחוב החרצית, בשכונת קריית אילון. בעקבות הראיות בשטח איתרו המפקחים את פרטי המשליכים ורשמו נגדם קנסות בסך 320 שקל לפי חוק העזר העירוני – מניעת מפגעים ושמירת הסדר והניקיון.

בשבוע שעבר ביצע מפקח עירוני תצפית סמויה לעניין השלכת פסולת באזור חולות מולדת. המפקח איתר כלי רכב פרטי שמגיע למקום ומשליך פסולת מרכבו. המפקח תיעד את ההשלכה וקנס את המשליך שזיהם מקום ציבורי ב-730 שקל.

עישנו בעזריאלי, בוולפסון ובמרכז סאדאב ונקנסו באלף שקל

כמו כן, בחודשיים האחרונים ערך הפיקוח העירוני מבצע לאכיפת חוק העזר למניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון. במסגרת המבצע, שנערך נוסף על הפעילות השוטפת בנושא, ניתנו 43 דו"חות בסך 1,000 שקל כל דו"ח לאנשים שנמצאו מעשנים בבית החולים וולפסון, במבנה מרכז עזריאלי חולון ובמרכז סאדאב שבקריית בן גוריון.

מנהל אגף הפיקוח העירוני, אבי עטיה: "הפיקוח העירוני מגביר את מאמציו ומפנה משאבים רבים לנושא אכיפת חוקי העזר שעוסקים בשמירת הניקיון ובשמירת איכות החיים והסביבה. לצורך כך, אנו עורכים מגוון פעילויות, בהן גם מבצעים יזומים, חלקם מסווים, על מנת לאתר עברייני פסולת. כמו כן, אנו מטפלים משמעותית ברחובות המסחריים הגדולים בעיר ובשכונות שבהן אותרו מוקדים חוזרים של השלכת פסולת, על מנת להגביר את ההרתעה ולשפר את איכות החיים של התושבים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר