עיריית חולון זכתה בפרס שר הפנים לניהול כספי תקין

הפרס הוענק לעירייה על עמידה בקריטריונים של יעילות כספית וביצועי תקציב, סדרי עבודה ומינהל, ניהול תאגידים עירוניים והעסקת עובדים

פורסם בתאריך: 14.12.17 11:14

עיריית חולון קיבלה פרס ותעודת הוקרה ממשרד הפנים על ניהול כספי תקין. שר הפנים, אריה דרעי, העניק אמש (שני) בטקס בבנייני האומה תעודות הוקרה לרשויות מקומיות בגין ניהול כספי תקין ואת פרס האחריות חברתית.

פרס שר הפנים לניהול כספי תקין ברשויות המקומיות ע"ש חיים קוברסקי ז"ל, לשנים 2017-2016 מוענק לאחר עמידה בקריטריונים הכוללים בין היתר: יעילות כספית וביצועי תקציב, סדרי עבודה ומינהל, ניהול תאגידים עירוניים, העסקת עובדים ניהול ההון האנושי ועוד. פרס אחריות חברתית מוענק על מצוינות באחריות חברתית כגון: יזמות וחדשנות, שיתופיות ושקיפות, שירותיות והערכות לחירום.

"אני מברך את הזוכות בפרס", אמר השר דרעי בטקס, "מדי שנה עולה מספר הזוכות אשר עומדות בקריטריונים וזהו נתון חשוב המעיד על המאמץ של הרשויות המקומיות  לעבוד בצורה תקינה ומקצועית למען התושבים ורווחתם".

מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן ציין כי "הטקס הוא תעודת כבוד לשלטון המקומי. המאמץ לעמוד בדרישות והנהלים ניכר היטב. יחד עם זאת, אני קורא לכם ראשי הרשויות המקומיות להיות זהירים שבעתיים ולשמור על עבודה תקינה ומקצועית גם בשנת הבחירות הקרבה, שנה שבה לעתים היד על הברז קלה יותר".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר