סניף רמי לוי בחולון

האם ייפתח סניף שכונתי של רמי לוי במרכז חולון?

רמי לוי בוחן שותפות עם רשת קופיקס במטרה להרחיב פעילותו במרכזי הערים, בהן חולון

פורסם בתאריך: 17.12.17 13:28

איש העסקים רמי לוי בוחן שותפות עם רשת "קופיקס". לוי, מתעניין בעיקר ב–30 סניפי "סופר–קופיקס" שישמשו כקיצור דרך להגדלת תת הרשת השכונתית שיפתח ותיקרא "רמי לוי בשכונה". העיסקה הנבחנת היא החלפת מניות בין הצדדים, כאשר גם רשת הקפה תיכלל בשותפות.

"סופר־קופיקס", רשת הסופרמרקטים שהקים אבי כץ לפני כשנתיים, נישאה על גלי ההצלחה של "קופיקס קפה", מתוך כוונה לשכפל את בשורת המחיר האחיד והנמוך שהביא לתחום הקפה גם לתחום המזון על ידי מכירה של אריזות מוקטנות במחיר חמישה שקלים למוצר. כיום מונה הרשת 30 סניפים בשטח 100 עד 300 מ"ר הפועלים בתוך שכונות ומרכזי ערים.

לוי הצהיר כי בכוונתו להיכנס לראשונה גם למרכזי ערים עם תת הרשת "רמי לוי בשכונה". תת הרשתות הפועלות בערים, כמו "שופרסל שלי" ו"מגה בעיר", נהנות מרווחיות גבוהה יותר בהשוואה לרשתות הדיסקאונט, משום שהן גובות מחיר גבוה יותר עבור המוצרים בתמורה לנוחות ברכישה ליד הבית. אם תושלם העיסקה בין לוי ל"קופיקס", עבור לוי יהיה זה קיצור דרך למימוש תכניותיו להיכנס למרכזי הערים, שכן יקבל 30 סניפים שכבר פועלים ברחבי הארץ, בין השאר בתוך שכונות בתל אביב, בפתח תקוה, בכפר סבא ועוד.

בחולון פועל סניף אחד של "סופר-קופקיס" ברחוב שנקר וייתכן שעם חתימת העיסקה יהפוך לסניף של "רמי לוי בשכונה" ובכך יעמיק לוי את אחיזתו בחולון, יחד עם סניף הרשת שלו שנפתח לאחרונה במתחם מבנה בחולון, כפי שפורסם ב"השקמה חולון".

מ"קופיקס" נמסר כי החברה מנהלת מגעים עם מספר גורמים, לרבות עם רמי לוי, לשם כניסה לשותפות עסקית וכי בשלב זה המגעים טרם הבשילו לכדי חתימת הסכם מחייב. מהנהלת "רמי לוי" נמסר כי "בהמשך להודעתה של החברה על כוונתה להיכנס למרכזי הערים, בין באמצעות הקמת סניפים במרכזי הערים ובין באמצעות רכישת עסקים, החברה מנהלת מגעים עם מספר גורמים, ביניהם חברת קופיקס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר