"אין לי מיליונים, אבל למדתי לתת כי חוויתי מחסור"

סיפורה של חן-אור סאלם: "הייתי ילדה במשפחה קשת יום ולכן חשוב לי לתת"

פורסם בתאריך: 9.1.18 14:32

חן-אור סאלם לא שוכחת איך נראתה מסיבת בת המצווה שלה לפני 17 שנה. "זו היתה מסיבה דלה ופשוטה, למשפחה בלבד, בחצר הבית של סבא. בלי שמלה בלי תסרוקת ואפילו בלי תקליטן. הגשנו פסטרמה, חומוס וסלטים".

כיום סאלם, בת 29 נשואה ואמא לשני בנים (והשלישי בדרך), עובדת במועדונית טיפולית עם ילדים בסיכון ובזמנה הפנוי מארגנת שמחות עבור משפחות מעוטות יכולת. "אמי היתה חד הורית והייתי ילדה ממשפחה קשת יום. למדתי לתת, לא כי יש לי מיליונים אלא כי אני בעצמי חוויתי מחסור", היא מסבירה.

לאחרונה חגגה סאלם בת מצווה לנערה מעוטת יכולת מחולון. רונית זיו, פעילה חברתית שיזמה את חגיגת בת המצווה, מספרת: "מדובר בנערה חולה מאוד, שאת רוב זמנה מבלה בבית חולים. החלטתי להתגייס לחגוג לה ופניתי למתנדבים. חן-אור סאלם לא רק שתרמה אלא התגייסה וגייסה ספקים, פעלה ללא לאות ובמרץ רב. תוך כדי התברר לי שהיא בחודש החמישי להריונה".

עושה תשובה

הסיפור של סאלם ממשיך אל מעבר לבת המצווה בחצר הסבא. בכיתה ט', בעקבות חזרה בתשובה והתחרדות, החליטה לעזוב את הלימודים ולהתחתן. בשנים האחרונות, לאחר שהתגרשה מבעלה הראשון ונישאה בשנית, היא מוצאת את קיום המצוות דווקא בנתינה.

"אמא שלי היתה מסורתית. התהליך של החזרה בתשובה ולאחר מכן היציאה בשאלה היה תהליך שלי עם עצמי. יש מי שמניח שהפעילות החברתית שלי היום קשורה ליציאה בשאלה. לדעתי, אין קשר. לפני חמש שנים במקרה התנדבתי באירוע פורים בבית חולים ומאז הכל התגלגל. אני עושה מעשים טובים גם בלי קשר לדת. דרך ארץ קדמה לתורה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יריב אפרת

    אחת הנשים האמיצות וטובות הלב שיצא לי להכיר ממני יריב אפרת

  2. יואב סאלם

    אישה מהממת שלי!
    את מושא הערצה להרבה אנשים!
    גאה בך על הנתינה הלא מובנת מאליה שבורכת בה!
    אוהב אותך כל כך!
    בעלך

  3. גליה פישקין.

    מעריצה אותך. שהשם יחזיר לך כפול בבריאות פרנסה ושמחה. זכית בעלה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר