מסוף האוטובוסים בצומת חולון. בקרוב התחנה המרכזית?

הסוף ללכלוך ולהזנחה במסוף בצומת חולון? צפו:

משרד התחבורה מבטיח: "נתקן וננקה את מסוף האוטובוסים כבר בתחילת שבוע הבא"

פורסם בתאריך: 28.12.17 10:18

מצבו התחזוקתי של מסוף האוטובוסים בצומת חולון מעולם לא נראה רע יותר. פסולת, לכלוך, מתקנים שבורים ומרצפות עקומות מקבלים את פני הנוסעים המגיעים לתחנה. משרד התחבורה מבטיח: "הבעיה תטופל כבר בתחילת שבוע הבא".

צפו כיצד נראה מסוף תחבורה מרכזי בצומת חולון:

"לא נעים לנו לעמוד פה ולהמתין לאוטובוסים, שלא לדבר על לשבת כאן", מתלוננים נוסעים העוברים מדי יום במסוף האוטובוסים בצומת חולון הנמצא על כביש 44. מדובר באחד ממסופי התחבורה העמוסים בארץ, כאשר אלפי נוסעים עוברים בו מדי יום, בדרכם אל חולון וממנה.

המסוף, שכלל בעבר מספר מועט של תחנות, שודרג לפני שנים ספורות כאשר הועבר אליו מבנה מתכתי ששכן ברחוב רוטשילד בבת ים וכונה "המפלצת" בשל גודלו וכיעורו. לאחר מחאת תושבי בת ים ובקשתם להסירו מהמקום, הועבר כאמור המבנה למקומו הנוכחי במסוף בצומת חולון.

מאז הועבר המסוף לצומת חולון, תנועת האוטובוסים ומוניות השירות גדלה אך חוויית הנוסעים נפגמה בשל תחזוקה ירודה והזנחה של המקום. תושבת חולון, המגיעה למסוף מדי יום, מספרת: "כל יום אני נוסעת לצריפין דרך המסוף ואני פשוט נגעלת – המקום מטונף ומלוכלך ועושה רושם שאף אחד לא דואג לנקיונו. מגיעים לכאן גם אנשים מבוגרים שאפילו על הכיסאות המועטים שנמצאים כאן הם לא יכולים לשבת משום שהם מטונפים". חייל, תושב חולון, מוסיף: "אני נוסע מדי בוקר לבסיס ולא פעם ראיתי אנשים נופלים כאן. מי שרץ לתפוס את האוטובוס בתחנה מסתכן בפציעה. המרצפות שבורות ועקומות ואנשים מועדים ונחבלים". בעיה נוספת היא בעיית התאורה העמומה במקום. "כשיורד הערב לא נעים לעמוד פה, התאורה חלשה ואני נאלצת לשוחח בטלפון כל הזמן מרוב פחד", אומרת תושבת חולון.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "בליל ראשון הקרוב יבצע משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי ישראל, תיקון אבנים משתלבות במדרכה וניקיון יסודי של כל התחנה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר