שיפור חזית ליד כיכר הלוחמים. צילום: עיריית חולון

רוצים שיפוץ חינם לחזית הבית? שימו שלט

חברות פרסום חוצות מעניקות מימון לשיפוץ בניין המגורים תמורת הצבת שילוט

פורסם בתאריך: 3.1.18 09:21

הטיח בחזית הבניין מתקלף, האריחים נופלים ופני הבניין ידעו ימים יותר? נראה שחזית הבית דורשת שיפוץ אך עלות שיפוץ כזה היא לעתים הוצאה כבדה על דיריי הבית ולכן רבים נמנעים ממנו וחזות הבית נותרת אפורה ומוזנחת שנים ארוכות. עתה מציעה המחלקה לחזות העיר בעיריית חולון אפשרות זולה ונוחה לשיפוץ הבניין, במימון מלא או חלקי של חברות פרסום.

העירייה מעודדת את תושבי העיר לשפץ את חזיתות בתיהם באמצעות התקשרות ישירה עם חברות פרסום חוצות, שיעניקו מימון מלא או חלקי לשיפוץ בניין המגורים, תמורת הצבת שילוט קירות בחזיתו.

איך זה עובד? כל התקשרות מבוצעת ישירות בין חברת הפרסום לבין הנציג המוסמך של דיירי הבית, ללא מעורבות העירייה בתהליך. משך הצבת שלט הקיר לפרסום יהיה לתקופה של שנה לכל היותר, גם אם תהליך השיפוץ יארך פחות מכך.

חברת הפרסום תידרש להציג לעיריית חולון אישורים והיתרים כנדרש בחוק לכל משך הצבת השלט ובכלל זה היתר ייעודי ממערך כיבוי אש. חברת הפרסום תישא בעלות אגרות השילוט לעירייה, שמתחייבות מהצגת הפרסום בשילוט הקירות, על פי חוק העזר העירוני לשילוט וכנקוב בתעריפי השילוט לאותה שנה.

וכמובן, חברת הפרסום תעדכן את המחלקה לחזות העיר בעיריית חולון על עצם ההתקשרות עם נציג הדיירים, תוך ציון כתובת המבנה ומתווה בסיסי של תהליך השיפוץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר