מה קרה לשני ילדים מחולון שהתיזו ספריי קצף לעיניים?

שני אחים מחולון התעלמו מהוראות השימוש והתיזו זה על זה ספריי קצף ישירות לעיניים

פורסם בתאריך: 3.1.18 13:55

שני אחים מחולון, בני 11 ו-12, אושפזו השבוע בבית החולים איכילוב בתל אביב כתוצאה מהתזת ספריי קצף לעיניים. אחותם הגדולה הובילה אותם לחדר המיון, שם קיבלו טיפול אנטיביוטי.

פגיעות כתוצאה מספריי שלג המותז לתוך העיניים שכיחות בתקופת יום העצמאות וחג פורים. עם זאת, שני ילדים מחולון מצאו את עצמם אתמול בחדר המיון של "איכילוב" לאחר ששיחקו עם ספריי קצף שנקנה באחת מחנויות הסטוק. השניים סובלים מכוויות בעיניים, זאת על אף ההנחיה על בקבוקי הקצף "לא להתיז לתוך העיניים".

השניים, ששיחקו בחצר ביתם, ספגו את ההתזה, כל אחד לתוך עיניו שלו. לדברי אחותם, בת 19, כאשר שמעה את אחיה צועקים מהחצר חשבה כי מדובר בפגיעה פיזית או בחבלה. לאחר שרצה למקום מצאה את שני הילדים מסוככים על עיניהם. היא החליטה לשטוף עיניהם אך לאחר שהמשיכו להתלונן על כאבים, התייעצה עם האם בטלפון והובילה את שני אחיה ל"איכילוב" בקו 89. האם הגיעה מעבודתה ופגשה את שלושת ילדיה בחדר המיון.

בבית החולים ביקש הצוות הרפואי לברר מהו ההרכב הכימי של הספריי ולאחר שהבחינו כי אינו רשום על האריזה, התקשרו ליבואן כדי להבין ממנו מה הקצף מכיל, אך ללא הצלחה. החשש הוא כי החומר הכימי שבספריי גורם לגירוי בעיניים וכתוצאה מכך הקרנית נשרטת ברמה זו או אחרת. לעתים, מסרו בבית החולים, יש חשש לזיהום בגלל השריטה.

האחים מחולון טופלו באנטיביוטיקה ושוחררו לביתם להמשך טיפול.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר