בהלת קניות בחולון? במרכולים נערכים למזג האוויר הסוער. צפו:

תושבי חולון לא נותרו אדישים לתחזית על הסערה הקרובה ויצאו להצטייד במזון ובציוד חירום. כך נראה סניף "חצי חינם" המקומי

פורסם בתאריך: 4.1.18 18:46

על פי תחזיות מזג האוויר לסוף השבוע, צפויה להגיע לאזור מערכת מזג אוויר חורפית המלווה בגשמים ורוחות חזקות. כפי שדווח אתמול (רביעי), בעיריית חולון נערכו למזג האוויר הסוער, כאשר כל הגורמים המקצועיים שקשורים בטיפול בנושא יימצאו בכוננות מלאה וכן יתוגבר המוקד העירוני, בהתאם לצורך.

התחזיות על מזג אוויר סוער לא השאירו את תושבי חולון אדישים, והם יצאו אל המרכולים ואל רשתות המזון בעיר כדי להצטייד במוצרי מזון ובציוד חירום לפני פרוץ הסערה.

בביקור בסניף "חצי חינם" בעיר הורגש לחץ על הקופות ומסביב נראו לקוחות דוחפים עגלות עמוסות מצרכים בכמויות שמזכירות היערכות לפני ערבי חג. "מאתמול יש לחץ עצום", מספרת אחת הקופאיות בסניף, "אנשים קונים מכל הבא ליד, מכינים את עצמם לחורף הקר, הרבה מרקים, בשרים, ירקות ומצטיידים לקראת הימים הקרים שבהם נשארים הרבה בבית".

כיצד נערכים בסניף חצי חינם בחולון לקראת מזג האוויר הסוער:

לא רק מוצרי מזון ברשימת הקניות, אלא גם ציוד לשעת חירום כמו פנסים, נרות ותאורת חירום, נאסף אל העגלות. אחראי המשמרת והקופות מסביר כי בימים טרום סערה נערכים בסניף עם כוח אדם מוגבר ועם סחורה נוספת. "כל עמדות הקופות מאוישות, המדפים מלאים במוצרים וגם המחסן ערוך לביקוש הרב", הוא מציין ומוסיף: "בימים האחרונים, מאז שהחזאים דיווחו על הסערה הקרובה, מורגש פה לחץ מאסיבי".

 

המשטרה: צפויות חסימות כבישים

גם באגף התנועה של משטרת ישראל נערכים למזג אוויר קיצוני, כאשר כוחות מתוגברים יפעלו בכבישי הארץ ובצירים הראשיים, כולל תיאום מול נתיבי ישראל והכנת כוחות שיגיעו לצמתי דרכים שבהם יידרשו כתוצאה מפגעי מזג האוויר, וזאת כדי לשמור על שגרת החיים בצורה הטובה ביותר. עוד נמסר מהמשטרה כי מוקד אגף התנועה יפרסם כל העת הודעות לתקשורת על חסימות כבישים בעקבות הגשמים ולפיכך, מומלץ לציבור להיות קשובים לאמצעי התקשורת ולהישמע להנחיות השוטרים.

במשטרה מבקשים לציין כי לאור אירועי העבר ניתן לצפות לחסימת צירים וקוראים לציבור הנהגים להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את מהירות הנסיעה.

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    שיואו מה קורה חברים קצת רוח טיפי גשם אתם במרכז מוקפים בניינים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר