הורים מחולון סחרו בויאגרה כדי לשלם על שיפוץ הבית

"היינו בלחץ כלכלי", הסבירו הבעל והאישה את הסחר בתרופות לאין אונות

פורסם בתאריך: 8.1.18 15:46

בית משפט השלום בראשון לציון גזר השבוע על בעל ואישה מחולון, שהואשמו במכירת ויאגרה באופן לא חוקי, 100 שעות עבודות שירות.

הסיפור החל בחודש נובמבר 2012, כאשר שוטר שהתחזה ללקוח המעוניין בקניית תרופות לטיפול באין אונות התקשר למספר טלפון המופיע באתר אינטרנט המפרסם כדורים שונים. בשיחת הטלפון ביקש השוטר לקנות בקבוק המכיל 30 כדורים מסוג ויאגרה לטיפול באין אונות וקבע עם הנאשמים נקודת מפגש.

הנאשמים, בעל ואישה מחולון, הורים לשלושה ילדים, הגיעו ברכבם למקום המפגש ונעצרו בפעולה מתכוננת שארגנה המשטרה. ברכבם של הזוג נמצאו 94 כדורים הנחזים להיות כדורי ויאגרה ו-79 כדורים של כדורי לויטרה. בחיפוש ביתם נמצאו 28 כדורים הנחזים ככדורי סיאליס – כל התרופות הללו הן לטיפול באין אונות ולהגברת הזיקפה, בעלות סימני מסחר רשום ומכירתן מותנית, לאור החומר הפעיל המצוי בהן, בבדיקה רפואית ובקבלת מרשם רפואי.

הגבר, בן 45, הסביר לבית המשפט, שכיוון שהוא עובד זה כ-12 שנה כיועץ בחברת מוצרי חשמל, עליו להיות נעדר עבר פלילי וכי עובד אשר נפתח לו תיק במשטרה מפוטר מעבודתו. כמו כן  סיפר לשירות המבחן כי כשנה וחצי טרם ביצוע העבירה, הורשע גיסו ונדון למאסר בגין מכירת תרופות לא חוקיות שאותן אחסן הגיס במקלט בבניין של חמותו. לאחר פשיטת המשטרה על המקלט ומעצרו של הגיס, נותרו מספר תרופות במקום ולאחר שהנאשם רכש את דירת חמותו, הוא נחשף להן. לדבריו, הוא הותיר את התרופות במקלט והתלבט במשך מספר חודשים האם לסחור בהן. הוא סיפר כי שיתף את אשתו בהתלבטויותיו והיא התנגדה לאפשרות למכירת התרופות. הוא ציין כי "כיוון שהיה בתקופה לחוצה מבחינה כלכלית, עקב שיפוצים בבית, התקשיתי לעמוד בתשלומים והתפתיתי למכור התרופות".

עוד סיפר כי בהמשך, הוחזרו על ידי המשטרה חפציו של גיסו וביניהם מכשיר הטלפון שלו ששימש אותו למכירת התרופות. הוא התפתה להפעיל אותו ויצר קשר עם לקוח שהיה מעוניין לרכוש את התרופות וזאת, ללא ידיעתה של אשתו. לדבריו, נסע עם אשתו כאשר בדרך, ללא ידיעתה, עצר ומכר את התרופות. את מעשיו הסביר ברצון להשיג כסף קל ומהיר ואת הקושי לעמוד בפיתוי ובהזדמנות להשיג רווח כלכלי.

אשתו של הנאשם, בת 44, אינה עובדת ומתקיימת מקיצבת נכות של הביטוח הלאומי בשל מצבה הבריאותי. לדבריה, "החזקנו בשקית התרופות במשך מספר ימים ללא כוונה למכור הכדורים, אך לאחר מכן, החלטנו אני ובעלי לנסות ולמכור את התרופות כדי להשיג רווח כספי מהיר וחד פעמי, אך לא הבנו את חומרת המעשה".

שופטת בית משפט השלום בראשון לציון העלתה התלבטות באשר לעונשם של השניים. מחד, מדובר בבני זוג נורמטיביים אשר מעדו באופן חד פעמי. עם זאת, השופטת הצביעה על היתממותם של השניים והאופן לפיו שכנעו את עצמם כי מדובר בעניין שאין בו פגם מוסרי. לבסוף גזרה עליהם השופטת עבודות שירות לציבור בהיקף של מאה שעות ו-1,000 שקל קנס.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר