משפחתו וחבריו בחולון של ההרוג בפיגוע: "רזיאל עזר לכולם"

רזיאל שבח, שנהרג בסמוך לחוות גלעד, גדל והתחנך בחולון. אלמנתו: "הוא ביקש להיקבר ביישוב"

פורסם בתאריך: 10.1.18 12:27

רזיאל שבח, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע הירי ליד חוות גלעד, הותיר אחריו אלמנה ושישה ילדים – ארבע בנות ושני בנים, הקטן שבהם תינוק בן שמונה חודשים. שבח נורה בעת שנהג במכוניתו ונפצע בצווארו במצב אנוש. עם הגיעו לבית החולים מאיר בכפר סבא נקבע מותו.

שבח, ששימש כרב, כמוהל וכחובש במגן דוד אדום, בן 35 במותו, גדל והתחנך בחולון. הוריו מתגוררים עד היום בחולון. אמו, אילנה שבח, עובדת כמורה מחנכת בבית הספר תחכמוני בבת ים. הבוקר, עם הישמע הבשורה המרה, הגיעו צוותי אגף החינוך של עיריית בת ים, נציגי השירות הפסיכולוגי ואנשי משרד החינוך לבית הספר על מנת לשוחח עם צוות המורות והתלמידים. חבריו לבית הספר ישורון בעיר מספרים כי שבח בלט בעזרה לזולת, היה פעיל חברתי ונרתם לכל פעילות התנדבותית.

יעל, אלמנתו, ביקשה מהציבור להגיע להלווייתו שתיערך היום בשעה 13:00 בחוות גלעד, שם יובא למנוחות ויהיה הראשון להיקבר בבית העלמין ביישוב. "החלטנו יחד עם המשפחה לקבור את רזיאל, בעלי היקר והאהוב, ביישוב חוות גלעד, במקום שבו פעל. רזיאל ביקש שאם יקרה לו משהו, הוא ייקבר בחוות גלעד. אנחנו מכבדים את בקשתו", מסרה יעל.

בשעות הצהריים יצא אוטובוס של מורות מבית הספר למסע הלוויה, כאשר חלק מהמורות נשארו כמורות מחליפות והן תוגברו בבנות שירות ובהורים שהתגייסו אף הם על מנת להחליף את הצוות החינוכי.

לבני הזוג שבח שישה ילדים: רננה בת העשר היא הבכורה, ובניהו בן שמונת החודשים הוא הצעיר ביותר. ביניהם נמצאים נעמי, מרים, מלכה ועובדיה. בשעות אלו נמצאת המשפחה בכפר סבא אצל הסבים מצד אמם.

את אשתו יעל הכיר שבח בהתנדבות משותפת בארגון קו לחיים. בתחילה נישואיהם התגוררו בחולון ולאחר כמה שנים עברו לחוות גלעד, שם הרחיבו את המשפחה וגידלו את ששת ילדיהם.

זמן קצר לאחר הפיגוע ובעת שעשתה יעל את הדרך לבית החולים, התקשר אליה שבח ואמר לה: "ירו בי, תזמיני אמבולנס". "אני מזועזעת ונסערת מהקלות שבה יורים בנו ככה", מסרה האלמנה.

כעת מנסים במשפחה לאחות את השברים ובחוות גלעד מקווים שצה"ל יתפוס את הרוצחים במהרה. לדברי תושבים ביישוב, שבח נורה למוות במארב מתוכנן מראש, וכעת נותר לתפוס את המחבלים להעניש אותם על הפשע הנתעב.

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ה' ייקום דמו!! מי ייתן ולא תדעו צער ושהקב"ה ינחם אתכם!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר