המייסדים. אלשיך מימין ובר-טוב משמאל. צילום: ארז עוזר

תכירו את החברה החולונית שנמכרה ב-20 מיליון שקל

חברת סייבר-פרוף, שחקנית בינלאומית בתחום הדיגיטל וה-IT, רכשה את את הסטארט-אפ הישראלי BISEC מחולון

פורסם בתאריך: 14.1.18 10:05

החברה הישראלית BISEC מחולון נמכרה תמורת כ-20 מיליון שקל. החברה נקנתה על ידי "סייבר-פרוף", חברת הייטק העוסקת בשירותים ובפיתוח פתרונות מקיפים לאבטחת סייבר המבוססים על טכנולוגיות לימוד מכונה ובינה מלאכותית, שנמצאת בבעלות UST Global, חברה טכנולוגית בינלאומית בתחום הדיגיטל. מנכ"ל "סייבר-פרוף" ציין: "רכישת BISEC היא צעד ראשון ומשמעותי במימוש תכנית הצמיחה שלנו בישראל".

BISEC, שמשרדיה ממוקמים במתחם עזריאלי בחולון, נוסדה ב-2016 על ידי יאיר בר-טוב וערן אלשיך, מנכ"לים משותפים של החברה. מאז הקמתה גייסה החברה כמיליון דולר. החברה יצרה  פלטפורמה מתקדמת לניהול ואוטומציה של חדרי-מצב סייבר (Security Operations Centers – SOC) ושירותי אבטחה מנוהלים (MSSP) בתחום הסייבר. הטכנולוגיה מסייעת לצוותי אבטחה לשתף פעולה, לחלוק מידע ולבצע אוטומציה להיבטים המבצעיים של תהליכי גילוי ותגובה (Incident Response) לאירועי תקיפה. זאת, באמצעות שימוש בממשק של תשתית ChatOps.

תמורת הרכישה שילמה "סייבר-פרוף" כ-5.5 מיליון דולר ועם הרכישה תשולב הטכנולוגיה של BISEC בפלטפורמה של "סייבר-פרוף" ובמערך הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה ברחבי העולם. המייסדים, בר-טוב ואלשיך, מונו לתפקידי סמנכ”ל פיתוח עסקי ומנהל טכנולוגיה ראשי של "סייבר-פרוף", בהתאמה.

את המהלך יזם יובל וולמן, מנהל מרכז הפיתוח והשירותים של חברת סייבר-פרוף, חברה בינלאומית שנכנסה לישראל לפני מספר חודשים. וולמן כיהן בעברו כמנכ"ל המשרד לענייני מודיעין וכיועץ הכלכלי לשר האוצר יובל שטייניץ, ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת IDB.

יובל וולמן, מנכל "סייבר-פרוף" מסר עם רכישת החברה מחולון בשבוע שעבר כי "החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה הגלובלית בארה"ב, באירופה ובאסיה. בישראל אנו מצפים לגייס בחודשים הקרובים עשרות מפתחים ומומחי סייבר, יוצאי יחידות בטחוניות וקהילת המודיעין. בנוסף, בכוונתנו להמשיך וליצור שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים עם חברות ישראליות הפועלות בתעשיית הסייבר והבינה המלאכותית. רכישת BISEC היא צעד ראשון ומשמעותי במימוש תכנית הצמיחה שלנו בישראל".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר