על מה החולונים מבזבזים את הכסף שלהם? כל הנתונים המפתיעים

על מה מוציאים משקי הבית בחולון הכי הרבה כסף, מהו המוצר הכי נחשק בבתים בחולון ומה אין מצב שלא תמצאו אצל משפחה ממוצעת בעיר. נתוני הלמ"ס לפניכם

פורסם בתאריך: 18.1.18 13:01

מתברר שהחולונים ממש חייבים מייבשי כביסה ומשקיעים גם בשואבי אבק, לא מוותרים על מכונית שנייה במשפחה, בטח ובטח לא על מיזוג אוויר. לפניכם הנתונים על הוצאות משק הבית בחולון שבהן מובילים התושבים את הטבלה הארצית בסיכום השנה האחרונה. נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חושפים איפה חולון – עם 88.7  אלף משפחות ובממוצע 2.8 נפשות במשפחה – נמצאת במדד הוצאות משק הבית לשנת 2017.

כמה עולה לגור בחולון

דמי שכירות לדירה ממוצעת בחולון עולים 3,500 לחודש עבור 3.25  חדרים. המחיר הזה זהה למחיר של דירה שכורה בנתניה ובפתח תקווה, אך שם תוכלו לקבל עוד "רבע" חדר. אצל השכנה מדרום, ראשון לציון, המחיר גבוה יותר – 4,000 שקל לחודש דמי שכירות לדירת 3.5 חדרים. תל אביב, כמובן, מובילה את הטבלה עם 4,500 שקל לדירת 2.5 חדרים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

דירה ממוצעת למכירה בחולון עולה 1.7 מיליון שקל עבור ארבעה חדרים. באורח פלא, מדובר בממוצע שמשתווה למחירי דירות בפתח תקווה, באשדוד, ברחובות ובירושלים. בתל אביב, כמובן, נרשם המחיר הגבוה ביותר – דירה ממוצעת עולה 3.5 מיליון שקל עבור 3.5 חדרים. עם קווי השירות החדשים מחולון לתל אביב בשבתות, יכול להיות שיהיה שווה ליותר תל אביבים להדרים לחולון אחרי תקופת השכירות הבאה.

שיא ישראלי באחזקת קווי טלפון ביתיים

מי שיעבור לחולון ירצה לקנות לעצמו טלפון קווי לבית, כדי לשמור על הגאווה של העיר – שיא ישראל באחזקת קווים ביתיים. ב-72% ממשקי הבית בחולון עדיין משתמשים בטלפון קווי.

בשאר אמצעי התקשרות חולון לא נותרת מאחור. בחולון, לתשע מתוך עשר נפשות יש טלפון סלולרי. לשבע מתוך עשר נפשות יש טלוויזיה ולארבעה תושבים מתוך עשרה יש מחשב נייד. לשם השוואה, בבני ברק, לחמש מתוך עשר נפשות יש טלפון, ורק לשני תושבים מתוך יש מחשב.

המילה האחרונה במייבשי כביסה

בחולון כנראה לוקח יותר זמן לייבש כביסה באוויר הפתוח. זה מסביר אולי את העובדה של-39% מהתושבים יש מייבש כביסה בבית. אצל השכנה בת ים מייבשים את הכביסה באוויר הים כנראה, כי רק ל-15% מהתושבים יש מייבש כביסה בבית, מה ששם את בת ים בקטגוריה זו במקום הנמוך ביותר בישראל.

לא רק מייבשי כביסה אלא גם לא מעט שואבי האבק – חולון נושפת בעורפה של רחובות עם 69% ממשקי הבית המחזיקים בשואב אבק, לעומת רחובות שב-75% ממשקי הבית יש שואבי אבק.

מקום שני בישראל במיזוג אוויר

החולונים, מתברר, מפונקים. כך למשל בקטגוריית מספר המזגנים למשק בית, חולון נמצאת במקום שני בארץ, עם שיעור של 97.8% מהבתים שבהם נהנים מאוויר ממוזג. את חולון עקפה רק רחובות עם 100% ממשקי הבית שמחזיקים במזגן.

במדליות כסף נוספות זכתה חולון גם בתחום החזקת מכונית שנייה: חולון נמצאת במקום השני (27%) אחרי רחובות עם (32%) בהחזקת מכונית שנייה למשפחה ובמקום השלישי של אחוז  משקי הבית עם טלוויזיות (93%).

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר